درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14982صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 8 دی 1393 - 00:02
در شورای روابط عمومی ریبرندینگ عذرخواهی نکنید
همچنین رسانه اجتماعی و بازاریابی محتوا نقش گسترش داده شده روابط عمومی را در ارتباطات برند، روابط عمومی و به ویژه آژانس های روابط عمومی بازی می کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در رویداد پریکس در نیویورک، باری رافرتی، مدیرعامل کچوم امریکای شمالی، گفت که اگر زنان می خواهند تبدیل به رئیس های اجرایی شوند، باید از گفتن «من متاسفم» خودداری کنند. عبارت «من متاسفم» به طور گسترده و آزاد توسط زنان استفاده می شود. معمولا یک توضیح بی فکرانه برای یک بیانیه یا ورود ناگهانی به یک اتاق، و غیره نشان دهنده نقصی در اعتماد به نفس و احساس بی ارزشی است.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


رافری گفت: «متکبر باشید.» متاسف نباشید، بدرخشید و قوی باشید.


من نمی توانم کمک کنم که توصیه او را به زنان به یاد داشته باشید وقتی که مقاله امروز در نیویورک تایمز درباره شورای شرکت های روابط عمومی با نام «جستجوی روح» منتشر شد.

 
تایمز گزارش داد که شورا، که برگزار کننده کنفرانس سالانه در 23 اکتبر است، یک نام غیر رسمی را برگزیده است، شورای روابط عمومی، و در این بحث از شورای ریبرندینگ حذف کامل روابط عمومی مورد توجه قرار گرفته بود.


مقاله اشاره می کرد که همچنین رسانه اجتماعی و بازاریابی محتوا نقش گسترش داده شده روابط عمومی را در ارتباطات برند، روابط عمومی و به ویژه آژانس های روابط عمومی بازی می کنند.


«همچنین با توجه به بررسی که به تازگی برای یک رشته از خطاها انجام گرفته است.» این شورا جویای یک نام جدید است که گذشته روابط عمومی را به همراه حال و آینده آن را در بر بگیرد، اما آن را از «روابط عمومی یا پی آر» خلاص کند چراکه دیگر زمان مصرف آن به پایان رسیده است و این نام دیگر احساس اعتماد به نفس و با ارزش بودن را در خود ندارد.


برای نسل ها، کارگزاران روابط عمومی تنها می توانستند با حسادت و شاید نفرت به بودجه داده شده در موسسات تبلیغاتی و بازاریابی نگاه کنند، اما انقلاب تکنولوژی در کنار آنها بود، چه آنها آن را درک کرده باشند یا خیر.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد