درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 20:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14933صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 5 دی 1393 - 15:50
تلفن‌های هوشمند؛ کانال‌های ارتباطی جدید در روابط عمومی
تلفن‌های هوشمند به ابزار ضروری و اصلی میان روابط عمومی ها بدل گردیده‌اند؛ ابزاری که به روش‌ها و دلایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در استفاده از تلفن‌های هوشمند، برقراری ارتباط، واژه کلیدی می‌باشد، چرا که محبوب‌ترین برنامه‌های موجود در این گونه تلفن‌ها برنامه‌هایی هستند که قابلیت ارسال و دریافت پیام و ایمیل را دارا می‌باشند. یا به عبارت دیگر از قابلیت برقراری ارتباط با سایر کاربران را برخوردار می‌باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تلفن‌های هوشمند به ابزار ضروری و اصلی میان روابط عمومی ها بدل گردیده‌اند؛ ابزاری که به روش‌ها و دلایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.


در استفاده از تلفن‌های هوشمند، برقراری ارتباط، واژه کلیدی می‌باشد، چرا که محبوب‌ترین برنامه‌های موجود در این گونه تلفن‌ها برنامه‌هایی هستند که قابلیت ارسال و دریافت پیام و ایمیل را دارا می‌باشند. یا به عبارت دیگر از قابلیت برقراری ارتباط با سایر کاربران را برخوردار می‌باشند.


تلفن‌های هوشمند کانال‌های ارتباطی جدیدی را ارائه می‌نمایند که فعالانِ صاحب ذکاوت در زمینه روابط عمومی می‌توانند برای برقراری و طراحی ارتباط از آنها بهره ببرند. مصاحبه‌های انجام شده نشان داد که مطابق با رویکرد شبکه‌‌های اجتماعی، داشتن برنامه قابل نصب روی تلفن همراه برای این شبکه‌ها یک ضرورت است، چرا که علیرغم در دسترس بودن سایت‌های اینترنتی، از دید کاربران، سایت‌ها در مقایسه با برنامه‌های کاربردی‌ سازمانی از جذابیت کمتری برخوردار بوده و وقت‌گیرتر می‌باشند.


فعالان و عاملین روابط عمومی باید نقش فناوری‌های ارتباطی کنونی را در ایجاد روابط درون سازمانی و عمومی درک نمایند. کاربردها و برنامه‌های متعددی که تلفن‌های هوشمند ارائه می‌نمایند این تلفن‌ها را به ابزار بسیار مهمی از نظر الگوهای کنونی اندیشه، ارتباط، رفتار و ارتباط اجتماعی در میان کاربران بدل نموده است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد