درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 22:27   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14933صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 5 دی 1393 - 19:44
تلفن‌های هوشمند؛ کانال‌های ارتباطی جدید در روابط عمومی
تلفن‌های هوشمند به ابزار ضروری و اصلی میان روابط عمومی ها بدل گردیده‌اند؛ ابزاری که به روش‌ها و دلایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در استفاده از تلفن‌های هوشمند، برقراری ارتباط، واژه کلیدی می‌باشد، چرا که محبوب‌ترین برنامه‌های موجود در این گونه تلفن‌ها برنامه‌هایی هستند که قابلیت ارسال و دریافت پیام و ایمیل را دارا می‌باشند. یا به عبارت دیگر از قابلیت برقراری ارتباط با سایر کاربران را برخوردار می‌باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تلفن‌های هوشمند به ابزار ضروری و اصلی میان روابط عمومی ها بدل گردیده‌اند؛ ابزاری که به روش‌ها و دلایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.


در استفاده از تلفن‌های هوشمند، برقراری ارتباط، واژه کلیدی می‌باشد، چرا که محبوب‌ترین برنامه‌های موجود در این گونه تلفن‌ها برنامه‌هایی هستند که قابلیت ارسال و دریافت پیام و ایمیل را دارا می‌باشند. یا به عبارت دیگر از قابلیت برقراری ارتباط با سایر کاربران را برخوردار می‌باشند.


تلفن‌های هوشمند کانال‌های ارتباطی جدیدی را ارائه می‌نمایند که فعالانِ صاحب ذکاوت در زمینه روابط عمومی می‌توانند برای برقراری و طراحی ارتباط از آنها بهره ببرند. مصاحبه‌های انجام شده نشان داد که مطابق با رویکرد شبکه‌‌های اجتماعی، داشتن برنامه قابل نصب روی تلفن همراه برای این شبکه‌ها یک ضرورت است، چرا که علیرغم در دسترس بودن سایت‌های اینترنتی، از دید کاربران، سایت‌ها در مقایسه با برنامه‌های کاربردی‌ سازمانی از جذابیت کمتری برخوردار بوده و وقت‌گیرتر می‌باشند.


فعالان و عاملین روابط عمومی باید نقش فناوری‌های ارتباطی کنونی را در ایجاد روابط درون سازمانی و عمومی درک نمایند. کاربردها و برنامه‌های متعددی که تلفن‌های هوشمند ارائه می‌نمایند این تلفن‌ها را به ابزار بسیار مهمی از نظر الگوهای کنونی اندیشه، ارتباط، رفتار و ارتباط اجتماعی در میان کاربران بدل نموده است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد