درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14722صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 22 آذر 1393 - 04:24
5 تصمیم جدید برای بهبود روابط عمومی در سال 2015
پیش از اینکه کلیسا زنگ سال 2015 را بنوازد، حل و فصل این پنج تصمیم کلیدی برای بهبود و ارتقای سطح شرکت های روابط عمومی ضروری به نظر می رسد. در حالیکه شما به تصمیمات شخصی خود در سال جدید می اندیشید، تصمیمات حرفه ای و شغلی خود را فراموش نکنید. وقتی این مساله به عرصه روابط عمومی می رسد، به ویژه، برنامه ریزی همه چیز است.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جنی لزو- پیش از اینکه کلیسا زنگ سال 2015 را بنوازد، حل و فصل این پنج تصمیم کلیدی برای بهبود و ارتقای سطح شرکت های روابط عمومی ضروری به نظر می رسد.


در حالیکه شما به تصمیمات شخصی خود در سال جدید می اندیشید، تصمیمات حرفه ای و شغلی خود را فراموش نکنید. وقتی این مساله به عرصه روابط عمومی می رسد، به ویژه، برنامه ریزی همه چیز است. (و اندکی دور اندیشی پاداش و ثمره بسیار خوبی را در طول سال برایتان به ارمغان می آورد.)
پیش از اینکه ناقوس کلیسا سال 2015 میلادی را بنوازد، به تصمیمات ذیل بیاندیشید:


1. انعکاسی از سال 2014.
اغلب اوقات، ما در چنین شرایطی شتاب زیادی برای عبور از یک مورد در کارهایی که باید انجام دهیم می گیریم و فراموش می کنیم زمانی برای پرسش و کسب اطلاع بگذاریم. اما 30 دقیقه زمان را برای ارزیابی یک کمپین یا نوآوری که زمان شما را در مورد بعدی کاهش می دهد صرف کنید، همچنین این امر باعث می شود که شما را برای موفقیت های بعدی آماده کند. زمانی را هماهنگ کنید که با تیم خود برای مرور سال 2014 گردهم آیید: که کدام راهکارهای تان عملیاتی بوده است و چه چیزهایی پاسخ نداده است و چه چیزهایی باید بهبود پیدا کند.


2. یک تقویم طراحی کنید.
امسال، فرصت های داستان سرایی طبیعی را در آغوش بگیرید و آنها را در راس امور خود قرار دهید. برنامه ریزی کنید که ماه به ماه در سال 2015 چه می کنید، اهداف کسب و کار خود را در نظر بگیرید، روزهای تعطیلی، فصل ها، مناسبت ها و تقویم های سردبیری را مورد توجه قرار دهید. با قرار دادن رویدادهای غالب و نقاط عطف شروع کنید، آنگاه در اشکال جدیدی که به شما اجازه داده شده است برای رویکرد روابط عمومی خود منتشر کنید.


3. یک پایگاه داده متخصصان درست کنید.
زمان هایی وجود دارند که در آنها شما یک فرصت رسانه ای دارید. بهترین تلاش خودتان را با داشتن یک فهرست آماده برای استفاده از مواردی که می تواند تنوعی از عناوین متخصصان مورد اعتماد را داشته باشد بکنید. بعلاوه برای نام ها و حوزه های تخصصی، هر پروفایل باید شامل یک سطح راحت با رسانه ها، مختصری در زمینه آنها، اعتبار، توانمندی و اطلاعات تماس آنها باشد.


4. رفتن به خارج از محدوده قلمرو.
بیشتر ما مشکلات یا اخباری داریم، ما می توانیم بر روی تکرار آنها در هر ماه، سه ماهه یا سالانه حساب کنیم. بازگشایی یک رستوران، برای مثال، مطمئنا یک استاندارد گزارش مطبوعاتی است که باعث می شود که کار انجام شود... اما آیا کارهای بیشتری نمی توانیم انجام دهیم؟ اگر پاسخ بلی است (و من معتقد هستم، این پاسخ درست است)، جرات برای سعی چیزی جدید در این سال بسیار ضروری است. محاسبه خطرات اغلب می تواند با پاداش های بزرگ پرداخت شود. به قول نویسنده بزرگ گیل شیهی: اگر شما در حال تغییر نیستید، یعنی در حال رشد نیستید.


5. تنظیم اهداف برای 2015.
پس از اینکه شما زمانی را صرف تامل در سال گذشته کردید، شما در این جایگاه هستید که اهدافی را برای سال آینده تنظیم کنید. برای چالش خودتان و تیم تان نترسید. وقتی به پوشش رسانه ای می رسید، 10 الی 15 درصد افزایش عملی است. بعلاوه برای مجموعه پوشش، توجه به شرکت کنندگان در رویداد، برداشت ها، تورها، ملاقات های پشت میزی و بیشتر از آن را در نظر بگیرید. فرصت ها بی پایان هستند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد