درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:38   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11255صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 15 خرداد 1393 - 11:19
نکاتی برای بهره مندی حداکثری از یک ملاقات حضوری
برایان گرین - حضور در یک ملاقات حضوری با خبرنگاران تنها یک بخش از وظیفه ای است که در دست دارید. بعد از آن باید زمان ملاقات را با گزارشگرانی که می خواهید آنها را برای انتشار محتوای مورد نظرتان متقاعد کنید هماهنگ نمایید. وقت آن است که برای آماده سازی برخی موارد جدیت بخرج دهید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضور در یک ملاقات حضوری با خبرنگاران تنها یک بخش از وظیفه ای است که در دست دارید. بعد از آن باید زمان ملاقات را با گزارشگرانی که می خواهید آنها را برای انتشار محتوای مورد نظرتان متقاعد کنید هماهنگ نمایید. وقت آن است که برای آماده سازی برخی موارد جدیت بخرج دهید.


برای آماده سازی محیط یک ملاقات رودررو، مردیت پرات، مدیر مالی شرکت ارتباطات استانتون ایده های جالبی را مطرح کرده است. وی از جلد دوم کتاب راهنمای روابط رسانه ای خود برای ما پنج نکته استخراج کرده است که بیشترین اثر را در برگزاری هرچه بهتر ملاقات های حضوری دارد:


1. تحقیق کنید. نشریات را پیش از ملاقات با سردبیر بخوانید. به بخش های ویژه ای که احساس می کنید نیازهای مشتری تان را برآورده می کند نگاهی بیاندازید و نوع داستان های منتشر شده و تمرکز نشریه را درک کنید.


2. زمان را کوتاه کنید. گزارشگران زمان کمی برای ملاقات های حضوری دارند. زمان ملاقات را طولانی نکنید تا گزارشگر از آمدن پشیمان نشود. بهترین زمان برای یک ملاقات 20 تا 30 دقیقه است.


3. به سمت آنها بروید. برنامه زمانبندی آنها بسیار شلوغ تر از همیشه است. به ندرت پیش می آید زمانی را به بیرون از تحریریه بروند. از آنها نخواهید که به نزد شما بیایند. به جای آن نزد آنها بروید، چه دفتر نشریه باشد یا هر جای راحت دیگری بهتر است شما برای رفتن به ملاقات با سردبیر اقدام کنید. این شما هستید که خواستار ملاقات سردبیر هستید، نه او، بنابراین بسیار مهم است که نصف راه را شما بروید.


4. سوال بپرسید. ملاقات های حضوری می توانند ابزارهای مناسبی برای آموزش روابط عمومی باشند. چیزهایی را که از یک گزارشگر یاد می گیرید ممکن است در هیچ جای دیگر نتوانید بیاموزید. از این زمان هوشمندانه استفاده کنید. سوالات زیادی را تا جایی که می توانید درباره زمانبندی های کار نشریه و اینکه چگونه سردبیران محتوا و اطلاعات خود را دریافت می کنند و اینکه چگونه ویراستاران برنامه ریزی می کنند که یک موضوع را پوشش دهند و یا به چه چیزهایی علاقه دارند را از آنها جویا شوید.


5. به طور طبیعی عمل کنید. مهمتر از همه در یک ملاقات حضوری با یک گزارشگر این است که گفتگویی را به راه بیاندازید. یک پاور پوینت نیاورید که بخواهید محصولات خود را نشان دهید بلکه بهتر است که صورت شفاهی دلایل حضور خودتان را در قالب یک گفتگوی دوستانه مطرح کنید. نخست سوالاتی را بپرسید و بگذارید به سوالات شما پاسخ دهند. از زمان برای برقراری رابطه دوستانه استفاده کنید. این کار باعث می شود بتوانید روابطی بهتر برقرار کنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/20/embrace-face-time-tips-for-making-the-most-of-an-in-person-meeting/?hq_e=el&hq_m=2887122&hq_l=10&hq_v=472ca672b1

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد