درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 18:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1465صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 11 شهریور 1391 - 06:14
معرفی کتابخانه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه
کتابخانه­ این دانشکده که زادگاه اصلی علوم ارتباطات اجتماعی در ایران است کار خود را از آذر ماه 1346 آغاز کرده است. سیستم این کتابخانه از ابتدا همیشه باز بوده است.
  

شارا- کتابخانه­ این دانشکده که زادگاه اصلی علوم ارتباطات اجتماعی در ایران است کار خود را از آذر ماه 1346 آغاز کرده است.

سیستم این کتابخانه از ابتدا همیشه باز بوده است. حدود 27000 جلد کتاب فارسی و 8800 جلد کتاب لاتین در کتابخانه موجود است که متأسفانه هیچ آماری وجود ندارد که مشخص کند چند درصد از این کتاب­ها در زمینه­ علوم ارتباطات است؛ البته مسئول این کتابخانه نیز همانند مسئولان سایر کتابخانه­ها معتقد است که به دلیل تعداد کم کتاب­های منتشر شده در این حوزه احتمالاً کمبود خاصی وجود ندارد و امکان خریداری آنچه که در علوم ارتباطی وارد بازار نشر می­شود، وجود دارد.

کتابخانه­ دانشکده­ علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی سالانه دو یا سه بار اقدام به خرید کتاب­های تازه می­کند؛ پیشنهاد خرید نیز معمولاً از سوی دانشجویان داده می­شود و یا با انتشارات سروش یا آگاه مشورت می­شود.

در بخش نشریات نیز تعداد و عناوین نشریه­ها و روزنامه­ها نامشخص است و به تبع آن از عناوین نشریات موجود در آرشیو نیز آماری در دست نیست. اما به گفته­ مسئول این بخش تمامی روزنامه­های مهم از قبل از انقلاب به طور مرتب نگهداری شده­اند و در دسترس اعضا قرار می­گیرند.

در قسمت پایان­نامه­ها نیز 80 پایان­نامه­ کارشناسی ارشد ارتباطات و 15 پایان­نامه­ دوره­ کارشناسی نگهداری می­شود.

متأسفانه در این کتابختنه حتی سیستم جست­وجوی کامپیوتری نیز وجود ندارد و ظاهراً مدتی است ک ورود اطلاعات کتابخانه به کامپیوتر آغاز شده است.

ساعات کار کتابخانه از 30/11-8 صبح و 18-30/12 بعدازظهر است و حدود 10 پرسنل اداره­ امور را بر عهده دارند که هیچ یک در رشته­ کتابداری تحصیل نکرده­اند.

تنها دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی حق استفاده از این کتابخانه را دارند و از میان دانشجویان خارج از این دانشگاه کسانی که کارت الغدیر دارند می­توانند از خدمات آن بهره­مند شوند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد