درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 14:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1465صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 11 شهریور 1391 - 10:08
معرفی کتابخانه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه
کتابخانه­ این دانشکده که زادگاه اصلی علوم ارتباطات اجتماعی در ایران است کار خود را از آذر ماه 1346 آغاز کرده است. سیستم این کتابخانه از ابتدا همیشه باز بوده است.
  

شارا- کتابخانه­ این دانشکده که زادگاه اصلی علوم ارتباطات اجتماعی در ایران است کار خود را از آذر ماه 1346 آغاز کرده است.

سیستم این کتابخانه از ابتدا همیشه باز بوده است. حدود 27000 جلد کتاب فارسی و 8800 جلد کتاب لاتین در کتابخانه موجود است که متأسفانه هیچ آماری وجود ندارد که مشخص کند چند درصد از این کتاب­ها در زمینه­ علوم ارتباطات است؛ البته مسئول این کتابخانه نیز همانند مسئولان سایر کتابخانه­ها معتقد است که به دلیل تعداد کم کتاب­های منتشر شده در این حوزه احتمالاً کمبود خاصی وجود ندارد و امکان خریداری آنچه که در علوم ارتباطی وارد بازار نشر می­شود، وجود دارد.

کتابخانه­ دانشکده­ علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی سالانه دو یا سه بار اقدام به خرید کتاب­های تازه می­کند؛ پیشنهاد خرید نیز معمولاً از سوی دانشجویان داده می­شود و یا با انتشارات سروش یا آگاه مشورت می­شود.

در بخش نشریات نیز تعداد و عناوین نشریه­ها و روزنامه­ها نامشخص است و به تبع آن از عناوین نشریات موجود در آرشیو نیز آماری در دست نیست. اما به گفته­ مسئول این بخش تمامی روزنامه­های مهم از قبل از انقلاب به طور مرتب نگهداری شده­اند و در دسترس اعضا قرار می­گیرند.

در قسمت پایان­نامه­ها نیز 80 پایان­نامه­ کارشناسی ارشد ارتباطات و 15 پایان­نامه­ دوره­ کارشناسی نگهداری می­شود.

متأسفانه در این کتابختنه حتی سیستم جست­وجوی کامپیوتری نیز وجود ندارد و ظاهراً مدتی است ک ورود اطلاعات کتابخانه به کامپیوتر آغاز شده است.

ساعات کار کتابخانه از 30/11-8 صبح و 18-30/12 بعدازظهر است و حدود 10 پرسنل اداره­ امور را بر عهده دارند که هیچ یک در رشته­ کتابداری تحصیل نکرده­اند.

تنها دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی حق استفاده از این کتابخانه را دارند و از میان دانشجویان خارج از این دانشگاه کسانی که کارت الغدیر دارند می­توانند از خدمات آن بهره­مند شوند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد