درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 04:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14450صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 5 آذر 1393 - 16:16
تلویزیون اجتماعی، رسانه روابط عمومی
رسانه اجتماعی اثری بر مواردی از چگونگی تعریف تلویزیون گذاشته اند، که به تولید کنندگان زمان واقعی را برای بازخورد و پیشبرد اکتشاف را می دهد. من فکر می کنم که شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان راهی برای چگونگی اتصال با دیگران تعریف شوند و تلویزیون اجتماعی این است که چگونه شما می توانید به یک صفحه متصل شوید، حال آن صفحه هرچه که می خواهد باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دبورا آشر- تلویزیون برای ما سرگرم کننده، آگاه کننده، الهام بخش است. این بخشی بنیادین از تقریبا زندگی هر کسی است، و بنابراین به تار و پود زندگی ما گره خورده است به گونه ای که گویا حضورش در تمام زندگی تضمین شده است.


بسیار شبیه به الکتریسیته، و چشم اندازی در حال تغییر، با صفحات دیجیتال و اینترنت متصل به تلویزیون. آینده روابط عمومی مجموعه ای برای پیش بردن آینده تغییر مصرف کنندگان، تولید کنندگان محتوا و مبلغان است.


برای مصرف کنندگان این بسیار عالی است. تلویزیون DStv به رشد در بازی ادامه می دهد و به عنوان رفتاری جدید ظهور می کند و اپراتورهای FTA بر بهبود محتوای محلی و بین المللی همانطور که مصرف کنندگان محتوای عالی می خواهند، سرمایه گذاری می کنند.


محتوا پادشاه است
رسانه اجتماعی اثری بر مواردی از چگونگی تعریف تلویزیون گذاشته اند، که به تولید کنندگان زمان واقعی را برای بازخورد و پیشبرد اکتشاف را می دهد. من فکر می کنم که شبکه های اجتماعی می توانند به عنوان راهی برای چگونگی اتصال با دیگران تعریف شوند و تلویزیون اجتماعی این است که چگونه شما می توانید به یک صفحه متصل شوید، حال آن صفحه هرچه که می خواهد باشد.


فرصت آشکار برای مبلغان هدف گیری مخاطبان بر مبنای اطلاعات کاربر یا رفتار او است. این سطح از هدف قرار دادن در حال حاضر در سراسر جهان انجام می شود، برای مثال برند داگ فود کاملا صاحبان سگ ها را در خانه ها مورد هدف قرار داده است. پژوهش های بین المللی به ما می گویند که تقریبا بیشتر مصرف کنندگان تبلیغاتی را که به صورت هدفمند تولید شده باشد را دریافت می کنند و اعتماد سازی بر روی آنها نسبت به این تبلیغات و چیزی که در تلویزیون می بینند به خوبی انجام شده است. فراتر از هدف قرار دادن، توانایی پیش بردن یک پاسخ فوری به یک تبلیغ تلویزیونی به صفحه وب همه در یک صفحه عرصه ای عالی برای پیشبرد بازگشت بیشتر و پاسخگویی از تبلیغات تلویزیونی است.


دهه های آینده چشم به ابزارهای دیگری دارند
نگاه به ده سال آتی، اکثریت موارد بالا روندهای نوظهوری از یک پایگاه بسیار کم خواهند بود اما این به بازاری پر سود بدل خواهد شد. فرصت های بزرگتر ابزارهای متصل دیگری در خانه است (لپ تاپ، تبلت و موبایل) همچنان که این ها در کنار تلویزیون بیشتر از هیچ چیز دیگری مورد استفاده قرار نمی گیرند.


ما همه در حال کار کردن در صنعتی هستیم که به آینده متکی بر رفتار مصرف کننده گره خورده است، اما وقتی آنها به حد اشباع برسند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ما نیاز به درک بیشتر درباره نقش مصرف کننده در طول اتصال و زمان قطع ارتباط شان داریم و اینکه برند ما در کدام قسمت باید قرار بگیرد.


آیا این نقطه ای نیست که باید بر تولید داده در آن سرمایه گذاری کرد؟

 

مترجم: عادل میرشاهی

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد