شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : تلويزيون اجتماعي، رسانه روابط عمومي
چهارشنبه، 5 آذر 1393 - 16:52 کد خبر:14450
رسانه اجتماعي اثري بر مواردي از چگونگي تعريف تلويزيون گذاشته اند، كه به توليد كنندگان زمان واقعي را براي بازخورد و پيشبرد اكتشاف را مي دهد. من فكر مي كنم كه شبكه هاي اجتماعي مي توانند به عنوان راهي براي چگونگي اتصال با ديگران تعريف شوند و تلويزيون اجتماعي اين است كه چگونه شما مي توانيد به يك صفحه متصل شويد، حال آن صفحه هرچه كه مي خواهد باشد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)، دبورا آشر- تلويزيون براي ما سرگرم كننده، آگاه كننده، الهام بخش است. اين بخشي بنيادين از تقريبا زندگي هر كسي است، و بنابراين به تار و پود زندگي ما گره خورده است به گونه اي كه گويا حضورش در تمام زندگي تضمين شده است.


بسيار شبيه به الكتريسيته، و چشم اندازي در حال تغيير، با صفحات ديجيتال و اينترنت متصل به تلويزيون. آينده روابط عمومي مجموعه اي براي پيش بردن آينده تغيير مصرف كنندگان، توليد كنندگان محتوا و مبلغان است.


براي مصرف كنندگان اين بسيار عالي است. تلويزيون DStv به رشد در بازي ادامه مي دهد و به عنوان رفتاري جديد ظهور مي كند و اپراتورهاي FTA بر بهبود محتواي محلي و بين المللي همانطور كه مصرف كنندگان محتواي عالي مي خواهند، سرمايه گذاري مي كنند.


محتوا پادشاه است
رسانه اجتماعي اثري بر مواردي از چگونگي تعريف تلويزيون گذاشته اند، كه به توليد كنندگان زمان واقعي را براي بازخورد و پيشبرد اكتشاف را مي دهد. من فكر مي كنم كه شبكه هاي اجتماعي مي توانند به عنوان راهي براي چگونگي اتصال با ديگران تعريف شوند و تلويزيون اجتماعي اين است كه چگونه شما مي توانيد به يك صفحه متصل شويد، حال آن صفحه هرچه كه مي خواهد باشد.


فرصت آشكار براي مبلغان هدف گيري مخاطبان بر مبناي اطلاعات كاربر يا رفتار او است. اين سطح از هدف قرار دادن در حال حاضر در سراسر جهان انجام مي شود، براي مثال برند داگ فود كاملا صاحبان سگ ها را در خانه ها مورد هدف قرار داده است. پژوهش هاي بين المللي به ما مي گويند كه تقريبا بيشتر مصرف كنندگان تبليغاتي را كه به صورت هدفمند توليد شده باشد را دريافت مي كنند و اعتماد سازي بر روي آنها نسبت به اين تبليغات و چيزي كه در تلويزيون مي بينند به خوبي انجام شده است. فراتر از هدف قرار دادن، توانايي پيش بردن يك پاسخ فوري به يك تبليغ تلويزيوني به صفحه وب همه در يك صفحه عرصه اي عالي براي پيشبرد بازگشت بيشتر و پاسخگويي از تبليغات تلويزيوني است.


دهه هاي آينده چشم به ابزارهاي ديگري دارند
نگاه به ده سال آتي، اكثريت موارد بالا روندهاي نوظهوري از يك پايگاه بسيار كم خواهند بود اما اين به بازاري پر سود بدل خواهد شد. فرصت هاي بزرگتر ابزارهاي متصل ديگري در خانه است (لپ تاپ، تبلت و موبايل) همچنان كه اين ها در كنار تلويزيون بيشتر از هيچ چيز ديگري مورد استفاده قرار نمي گيرند.


ما همه در حال كار كردن در صنعتي هستيم كه به آينده متكي بر رفتار مصرف كننده گره خورده است، اما وقتي آنها به حد اشباع برسند، چه اتفاقي خواهد افتاد؟ ما نياز به درك بيشتر درباره نقش مصرف كننده در طول اتصال و زمان قطع ارتباط شان داريم و اينكه برند ما در كدام قسمت بايد قرار بگيرد.


آيا اين نقطه اي نيست كه بايد بر توليد داده در آن سرمايه گذاري كرد؟

 

مترجم: عادل ميرشاهي

منبع مرجع:  شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)