درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 01:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14433صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 5 آذر 1393 - 11:45
کتاب "جامعه‌ شناسی روابط عمومی در ایران"
کتاب جامعه‌شناسی روابط عمومی در ایران نوشته عباس محمدی اصل، سال 1392 از سوی انتشارات جامعه‌شناسان منتشر شد.
  

کتاب

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این کتاب در 264 صفحه با شمارگان 1000 نسخه به قیمت 110 هزار ریال در قطع رقعی برای نوبت اول چاپ شده است.
موضوع این کتاب به روابط عمومی در نظام اداری جامعه‌ ایران چونان تلاش‌های سازمانی برای دستیابی به همکاری گروه‌های مردمی تعلق گرفته؛ گامی است اولیه به منظور تحقق توسعه تکنولوژی نوین اداری که می‌تواند از نو‌سازی روابط عمومی آغاز و تا تجدید ساخت سازمان‌ها پیش می‌رود. بی شک عملیاتی کردن این امر نیازمند عزم و اراده مدیران عالی، مشارکت و همکاری کارکنان اجرایی و حمایت عمومی در قبال آموزش فرهنگ نوسازی اداری بوده تا بتواند در این پرتو، شاهد تغییر چهره و رفتار و عملیات تمامی دستگاه‌های اجرایی بود.
کتاب شامل ده فصل با عنوان‌های : ماهیت اجتماعی روابط عمومی، وضعیت روابط عمومی در ایران، روابط عمومی در متن نظام اجتماعی، روش‌شناسی مطالعه روابط عمومی در ایران، تبیین روابط عمومی در ایران، شرایط بومی‌سازی روابط عمومی در سطح خرد نظام اجتماعی ایران، شرایط بومی‌سازی روابط عمومی در سطح کلان نظام اجتماعی ایران، روابط عمومی در میانه بورکراسی و مردم و جمع بندی می‌باشد.
 

منبع: تبیان
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد