درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14329صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 29 آبان 1393 - 19:30
روابط عمومی های پیشگام
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ساختار روابط عمومی ها باید نسبت به تغییر و تحولات در عرصه های مختلف جامعه حساسیت ویژه ای داشته باشد و از آنها استفاده مطلوب و بهینه را ببرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ساختار روابط عمومی ها باید نسبت به تغییر و تحولات در عرصه های مختلف جامعه حساسیت ویژه ای داشته باشد و از آنها استفاده مطلوب و بهینه را ببرد.


محمد ناصری رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در بازدید از روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و جلسه هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه با اشاره به نقش روابط عمومی در استفاده از امکانات و تکنولوژی های جدید ارتباطی برای فرهنگ سازی اظهار داشت : با توجه به نقش و رسالت پیشگام بودن روابط عمومی ها ، آنها باید از تحولات فکری ، فرهنگی و تکنولوژیک در راستای فرهنگ سازی استفاده نمایند که یک نمونه از آن را می توان در شاخصه استفاده از تکنولوژی های نوین برای پیشبرد مقاصد فرهنگی اشاره کرد.


وی افزود : زیستن در زمانه و عصری که مولفه آن بر مبنای اطلاعات و ارتباطات دو سویه و تعاملی است ، رسالت و نقش کلیدی روابط عمومی ها از لحاظ کار کیفی و ارتباطی نمود بیشتری پیدا می کند. با وجود این ارتباط تعاملی بامجموعه های سازمان و با استفاده از نظرسنجی و نیازسنجی کارکنان و انتقال آن به مجموعه مدیریت وظیفه ارتباطی خود را به انجام می رساند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با مقایسه وضعیت موجود و مطلوب روابط عمومی ها خاطرنشان کرد : برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها و رسیدن به جایگاه مطلوب و ایده آل در گام نخست باید به واقعیت های موجود توجه داشت و دست به امکان سنجی خود زد و با قیاس آن با وضعیت مطلوب چارچوب حرکتی خود را ترسیم نماییم.


ناصری با تبیین لزوم جایگاه تفکر سیستمی و برنامه محور در روابط عمومی تصریح کرد : یک روابط عمومی موفق و کارآمد بر مبنای تفکر سیستمی و برنامه محور بنا شده است و آمد و رفت مدیران نباید این برنامه و سیستم را دچار تغییر بنیادی سازد . مهمترین آفت این تفکر ، شخص محوری به جای داشتن اهداف کلان و بلندمدت سازمانی است.


وی رکن بعدی تفکر سیستمی را داشتن قدرت پیش بینی وقایع در سازمان و انتقال آن به مجموعه مدیریت برشمرد و اظهار داشت: از نکات دیگری که درمدیریت سیستماتیک و برنامه محور حضوردارد ، داشتن قدرت تحلیل و پیش بینی حوادث و وقایع در سازمان و انتقال آن به مدیریت و رسیدن به یک راه حل استراتژیک و مشاورت فرهنگی مدیران ارشد است.


رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در رابطه با کرامت و حرمت کارکنان به عنوان مهمترین دارایی و سرمایه هر سازمان تصریح کرد : کرامت و حرمت انسانها در دو بخش کارکنان و ارباب رجوع به عنوان یک مولفه فرهنگی در راس امور کاری هر سازمان می تواند باعث تحول بنیانی در پیشبرد اهداف آن سازمان ایفا نماید . اگر کارکنان این حس را داشته باشند که مجموعه سازمانها به آنها به عنوان بخشی از یک خانواده بزرگ می نگرد ، تعلق سازمانی و انگیزه کاری و خدمترسانی مضاعف در آنها شکل می گیرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، آقای ناصری با تشریح اهمیت و جایگاه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان محور تولید گاز در کشور و حوزه گسترده فعالیت آن ، لزوم توجه جدی به پوشش فعالیت کارکنان در مناطق عملیاتی را خواستار شد و افزود : با توجه به حوزه فعالیت و گستردگی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، باید برنامه ریزی و ماموریت متناسب با آن در نظر گرفت و سمت و سوی تهیه اخبار و گزارشها را به استفاده از نظرات کارشناسان خبره و گمنام سوق داریم که در بدنه سازمان و مناطق عملیاتی مشغول فعالیت هستند و دارای تجارب ذیفیمتی بوده که می توان از این تجارب نیز به صورت مستند ثبت و ضبط نمود.


بر اساس این گزارش در این نشست هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه که در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد ، سرکار خانم نوشین نجار مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان,آقایان امیر محمد منطقی رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس و فریدون دلیری رئیس روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت ، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران را همراهی نمودند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد