درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14104صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 18 آبان 1393 - 10:05
استراتژی های جدید در حوزه روابط عمومی تبیین می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری گفت: بازنگری در شرح و ظایف و خط مشی های گذشته روابط عمومی ها و تبیین استراتژی های نو با رویکرد و فرآیند جدید لازمه روز آمد شدن عرصه فعالیت روابط عمومی هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمدرضا باقرزاده با بیان این مطلب در سومین نشست شورای روابط عمومی های استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: وظیفه این شورا تبیین استراتژی و خط مشی برای دستگاه ها در زمینه روابط عمومی است.
وی با بیان اینکه اعضای این شورا مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها و منتخب روابط عمومی دستگاه های اجرایی هستند، اظهار داشت: هدف از تشکیل این شورا و برگزاری این نشست تبیین استراتژی هایی برای خروج روابط عمومی ها از روزمرگی است.


اطلاع رسانی مطلوب حق مردم بر روابط عمومی ها
باقرزاده تهیه خبر و نصب مواد تبلیغاتی نظیر بنر، پوستر و … را دو مورد از فعالیت های روابط عمومی هاست دانست که در ورطه روزمرگی گرفتار شده اند و افزود: اطلاع رسانی مطلوب حق مردم بر روابط عمومی هاست.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها وظیفه دارند در راستای بهینه کردن و مطلوب ساختن اطلاع رسانی گام بردارند، بیان داشت: چالش های فراروی انجام این رسالت و چگونگی بهینه سازی آن در نشست شورای روابط عمومی بررسی می شود.
دبیر شورای روابط عمومی ها افزود: تولید خبر و پوشش اخبار میراث کنونی روابط عمومی هاست در حالیکه روابط عمومی دستگاه بیش از ۲۰ وظیفه دیگر را به عهده دارند.
باقرزاده با بیان اینکه روابط عمومی بخش عمده یک سازمان است که وظایف متعددی بر عهده دارد، در حالیکه در بیشتر اوقات شاهد بی توجهی به این واحد هستیم افزود: توجه به روابط عمومی دستگاه در ساختار، تعداد و تبحر کارشناسان و تجهیزات ضروری است.
وی انعکاس عملکرد مطلوب و بهینه از فعالیتهای یک سازمان را در پرتو توجه به روابط عمومی دستگاه دانست و گفت: نظارت شورای روابط عمومی در این راستا بر عملکرد دستگاه ها و روابط عمومی ها لازم است.
وی تأکید کرد: یک گروه نظارتی قوی از مجموعه شورای روابط عمومی ها این وظیفه را به عهده می گیرد و با بررسی عملکرد روابط عمومی دستگاه ها در نشست های آینده به صورت موردی مسئولین روابط عمومی با مدیرکل دستگاه اجرایی فراخوانده می شود.


منبع: استانداری کهگیلویه و بویراحمد

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد