درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 04:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13955صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 7 آبان 1393 - 12:12
برگزاری سومین سمینار روابط عمومی‌های خوزستان با مشارکت جهاد دانشگاهی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان با مشارکت جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان با مشارکت جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، ندا شفیعی مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خوزستان و دبیر علمی سومین سمینار تخصصی روابط عمومی‌های خوزستان در نشستی خبری که در استانداری برگزار شد، با بیان این که رسانه‌ها باید پشتیبان خوبی برای این سمینار باشند، گفت: عنوانی که برای این سمینار انتخاب شده عنوانی است که نقش روابط عمومی‌ها را نشان می‌دهد و تاکنون آنگونه که باید به این موضوع پرداخته نشده و دغدغه مسؤولان استان و کشور است.


وی افزود: هرکدام از افراد جامعه به عنوان شهروند باید از حقوق شهروندی خود اطلاع داشته باشند و بدانند حقوق شهروندی چیست و در این میان روابط عمومی‌ها نقش موثری بر عهده دارند.


شفیعی با تاکید بر اینکه سازمانی موفق‌تر است که روابط عمومی فعال‌تری داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید تفاوت میان توسعه ارتباطات و ارتباطات توسعه را بدانیم. ما در زمینه توسعه ارتباطات که همان پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی موجود است پیشرفت داشته‌ایم، اما در بحث ارتباطات توسعه باید بیشتر کار شود.


دبیر علمی سومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان اظهار کرد: در این سمینار از اساتید برجسته و مجرب کشوری استفاده خواهد شد و علاوه بر سمینار، کارگاه‌هایی جانبی با موضوعاتی از جمله خبرنویسی، روزنامه‌نگاری آنلاین و مدیریت بحران در روابط عمومی‌ها نیز پیش‌بینی شده است.


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، جمال درویش مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان نیز در این نشست گفت: فعالیت مطلوبی که از روابط عمومی‌ها انتظار داریم، تاکنون محقق نشده و در جریان برگزاری سومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان که یک سمینار آموزشی است، در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگ شهروندی بحث‌هایی علمی مطرح خواهد شد.


وی افزود: یکی از اهداف ما در برگزاری این سمینار، تبیین آموزش و ارتقای فرهنگ شهروندی به عنوان مسؤولیت اجتماعی همه سازمان‌ها و ارتقاء توانمندی علمی و حرفه‌ای مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها است.


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، سومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان با موضوع نقش روابط عمومی سازمان‌ها در ارتقاء فرهنگ شهروندی 27 آبان‌ماه از سوی موسسه فرهنگی هنری آرمان ارتباطات و با همکاری استانداری و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.


این سمینار علمی با هدف ارتقاء سطح آگاهی سازمان‌ها در استفاده از روابط عمومی جهت ارتقاء فرهنگ شهروندی، توانمندسازی مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه روابط عمومی و نمایش آخرین دستاوردها و توانمندی‌های سازمان‌ها در حوزه روابط عمومی و با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌ها و با مشارکت جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود.


مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت و روابط عمومی جهاد دانشگاهی خوزستان در برگزاری این سمینار علمی مشارکت دارند و شرکت کنندگان در این سمینار علمی نیز در پایان گواهی آموزشی جهاد دانشگاهی را دریافت خواهند کرد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد