درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:23   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13905صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 5 آبان 1393 - 15:52
آیا بیانیه های مطبوعاتی می توانند برای کمپین محتوای آنلاین شما مفید باشند؟
نوشته: جولیا ام سی کوی ترجمه مریم عبدالحق - بیانیه های مطبوعاتی راهی بالقوه برای انتشار اطلاعات هیجان انگیز در مورد یک محصول، خدمات جدید و یا بهبود اجرایی کردن شرکت شما است. شما می توانید این اطلاعات را از طریق منابع خبری رایج آنلاین و کانال های رسانه های اجتماعی خود بدست آورید. اگر قوانین محتوای با کیفیت را ترکیب و بر روی نیازهای مخاطبان خود تمرکز کنید، احتمالاً می توانید در ایجاد یک روابط عمومی باارزش که به سمت ویروسی شدن می رود، موفق شوید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- باور دارید یا ندارید، هیچکس نمی تواند سودمندی کاربرد بیانیه های مطبوعاتی را در کمپین های محتوایی آنلاین خود تشخیص دهد. برپا کردن آموزش وبلاگ نویسی، نشریه رسمی، اطلاعات تصویری، مقالات و مستندات آموزنده بسیار آسان تر از کنار گذاشتن بهترین بیانیه های مطبوعاتی است. امروزه تجربه آنلاین هدایت شده SEO و بازاریابی ویروسی هدف ایده آلی برای هر کسب و کار جدی است. اگر یک بیانیه مطبوعاتی به درستی نوشته و بهینه سازی شود، می تواند به این هدف کمک کند.


نوشتن با هدف ویروسی شدن
ویکی پدیا، بازاریابی ویروسی را با «تبلیغات ویروسی یا بازاریابی نامشخص» مرتبط دانسته است. هنگامی که بخشی از محتوا ویروسی می شود، آن را از طریق خدمات شبکه های اجتماعی از پیش موجود به اشتراک گذاشته و آگاهی برند را افزایش می دهد. مشاهده ی بخشی از محتوای ویروسی شده، بهترین محتوای بازاریابی (طلای بازاریابی محتوایی) است، به ویژه هنگامی که آن بخش از محتوا یک موتور جستجوی بهینه سازی شده باشد.


فوت و فن نوشتن بیانیه های مطبوعاتی بزرگ، که یک فرصت خوب برای ویروسی شدن و نگه داشتن استانداردهای SEO است، نوشتن به طور طبیعی است. چنانچه آماده اید، این سؤالات را از خود بپرسید:
• مخاطب من چه کسی است؟
• بیانیه ی مطبوعاتی من در مورد چیست؟
• چرا آن برای مخاطب من مهم است؟
• بیانیه ی مطبوعاتی من در کجا بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟
• اولین زمان منتشر کردن آن چه موقع است؟
هر کسی می تواند بیانیه ی مطبوعاتی بنویسد، اما حتی یک نویسنده خلاق و مجرب نیز می تواند این روند نوشتن دشوار را پیدا کند. با در نظر گرفتن ایده ی بیانیه ی مطبوعاتی خود به عنوان یک فرصت برای جرقه یک داستان، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان تمایل خواهند داشت تا درباره ی آن بیشتر بدانند و آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

مزایای نوشتن یک بیانیه ی مطبوعاتی
بیانیه های مطبوعاتی با روش های متعددی می تواند برای کمپین محتوای آنلاین شما مفید باشد. شما می توانید از آن به عنوان ابزاری برای به انجام رساندن سه هدف خاص استفاده کنید:
1. ایجاد لینک: ما درباره ی ایجاد لینک به عنوان استراتژی SEO درسال 2014 بسیار شنیده ایم. شما می توانید از روابط عمومی خود استفاده کنید تا ساخت لینک استراتژی بازاریابی خود را آغاز کنید. این لینک شامل کلمات کلیدی در بیانیه ی مطبوعاتی شما است (تا زمانی که به طور طبیعی در جریان است). از این واهمه نداشته باشید که در وب سایت یا وبلاگ شما لینک هایی برای اطلاعات بیشتر باشد.


2. با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان ارتباط بگیرید. بیانیه های مطبوعاتی بهترین محل برای «گزارش» همه ی اطلاعاتی است که می خواهید یک روزنامه نگار و وبلاگ نویس در مورد کسب و کار شما بداند. از عنوان ها و تیترهای روابط عمومی خود برای جلب توجه آنها استفاده و از آنها دعوت کنید تا در مورد گزارش شما مطلب بنویسند. چنانچه به تمامی اطلاعات مربوطه مسلط باشند، احتمالا این فرصت را خواهند داشت تا به جدیدترین مطالب دست پیدا کنند.


3. فروش خود را افزایش دهید. با توجه به کوه رسانه ها ، بیانیه های مطبوعاتی می توانند با ایجاد آگاهی درباره ی نام تجاری، فروش را افزایش دهند. بسیاری از کسب و کارهای کوچک بدنبال تاکتیک های فروش خوب، به خصوص در هنگام کار با بودجه محدود هستند.


بیانیه های مطبوعاتی راهی بالقوه برای انتشار اطلاعات هیجان انگیز در مورد یک محصول، خدمات جدید و یا بهبود اجرایی کردن شرکت شما است. شما می توانید این اطلاعات را از طریق منابع خبری رایج آنلاین و کانال های رسانه های اجتماعی خود بدست آورید. اگر قوانین محتوای با کیفیت را ترکیب و بر روی نیازهای مخاطبان خود تمرکز کنید، احتمالاً می توانید در ایجاد یک روابط عمومی باارزش که به سمت ویروسی شدن می رود، موفق شوید.

منبع: http://www.business2community.com/public-relations/can-press-release-benefit-online-content-campaign-0897005
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد