درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 18:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13856صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 آبان 1393 - 14:20
نشست مدیران روابط عمومی کمیته امداد شهرستان‌های استان کردستان/ روابط عمومی پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام کمیته امداد کردستان با بیان اینکه یکی از مبانی توسعه هر سازمانی، روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی حکم هویت بخشی به سازمان را دارد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام کمیته امداد کردستان با بیان اینکه یکی از مبانی توسعه هر سازمانی، روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی حکم هویت بخشی به سازمان را دارد.


به گزارش خبرگزاری آریا، رضا طاهری در جمع مدیران روابط عمومی کمیته امداد شهرستان‌های استان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مبانی توسعه هر سازمانی، روابط عمومی‌ها هستند که حکم هویت بخشی به سازمان را دارند.


وی توسعه همه جانبه و تعالی روزافزون روابط عمومی‌ها در کشور و استان را ضروری خواند و بیان داشت: امروزه کمتر سازمانی وجود دارد که روابط عمومی نداشته باشد و این نشان از اهمیت و نقش این واحد در تحقق اهداف و ترقی هر سازمان و دستگاهی است.


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: روابط عمومی چشم، گوش و قلب سازمان هستند و با تاثیری و تعامل سازنده‌ای که به صورت درون و برون سازمانی با مخاطبین و کارکنان هر دستگاهی دارند نقش مهمی در پویایی و حرکت روبه جلوی سازمان داشته است.


طاهری با بیان اینکه سازمان‌ها و دستگاه‌ها همواره باید از محیط پیرامون خود تاثیر گرفته و بر آن تاثیر بگذارند اظهار کرد: تبلیغات به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه‌های موفقیت دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف همواره مورد توجه بود است.


وی تصریح کرد: اما توجه به این مهم که تنها تبلیغاتی ارزشمند هستند که منجر به ایجاد نگرش و تغییر رفتار در افراد شود وگرنه از کارکرد و تاثیرگذاری کافی برخوردار نیست.


وی با اشاره به اینکه در دنیا امروزی تنوع ابزار تبلیغاتی بسیار زیاد بوده که روابط عمومی‌ها به عنوان قلب هر سازمان و نهادی باید از این ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف سازمانی خود بهره‌گیری کنند، افزود: شناخت کافی از جامعه مخاطب و استفاده صحیح از ابزار تبلیغاتی نقش مهمی در تاثیرگذاری بر مخاطبین و در نتیجه تحقق اهداف روابط عمومی‌ها خواهد شد.


قائم مقام کمیته امداد کردستان افزود: باید متناسب با فضا، زمان و مخاطب از ابزار تبلیغاتی استفاده شود و بتواند در وی ایجاد نگرش و مبدل به رفتار شود.


طاهری با بیان اینکه در دنیای امروزی با توجه به تنوعی که در رسانه‌ها وجود دارد کار برای کسانی که می‌خواهند در ذهن و فکر مخاطبین ایجاد نگرش کنند دشوارتر است، گفت: تا زمانی که از مخاطب شناخت کافی وجود نداشته باشد نمی‌توان تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.


وی با بیان اینکه تبلیغاتی که نگرش را ایجاد ولی منتج به رفتار نشود در دنیای امروزی هیچ ارزشی ندارد افزود: آسیب‌شناسی در زمینه عدم تاثیرگذاری تبلیغات بر روی مخاطبین باید از سوی مسئولان روابط عمومی در هر سازمانی رصد و برای رفع موانع راهکار و چاره‌اندیشی شود.


قائم مقام کمیته امداد کردستان از روابط عمومی به عنوان پایگاه اطلاعاتی و ارتباطی سازمان نام برد و بیان داشت: نادیده گرفتن روابط عمومی به معنی نادیده گرفتن حجم قابل توجهی از مخاطبان سازمان است.
طاهری با غیرمنطقی بودن این این باور که نیروهای ناکارآمد اغلب در پست‌های روابط عمومی بکارگیری می‌شوند افزود: روابط عمومی آینه عملکردی سازمان بوده و به عنوان یک کانال ارتباطی نقش تنظیم روابط درون و برون سازمانی را دارد و چنین نقشی بر ضرورت بکارگیری نیروهای کارآمد می‌افزاید.
وی با بیان اینکه دایره وظایف روابط عمومی‌ها تنها به تبلیغات خلاصه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی درون و برون سازمانی یک دستگاه وظایف زیادی را بر عهده دارد.


قائم مقام کمیته امداد کردستان تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در نهادی همچون کمیته امداد که بخش قابل توجه از فعالیت‌های آن در حوزه مشارکت‌های مردمی خلاصه می‌شود بسیار کلیدی و حساس است.


طاهری با بیان اینکه نیروهای فعال در حوزه روابط عمومی‌های کمیته امداد در سطح استان باید با تدوین یک منشور کاری مناسب بستر را برای شناساندن هرچه بیشتر فعالیت‌های این نهاد فراهم کنند، اظهار کرد: هرچه مردم با اقدامات و وظایف این نهاد بیشتر آشنا شوند در افزایش مشارکت آنها در کمک به مددجویان زیرپوشش امداد تاثیر بیشتری خواهد داشت.


وی در پایان خواستار تعامل بیش از پیش مسئولان روابط عمومی‌های سطح ادارات کمیته امداد در شهرستان‌های استان شد و افزود: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع در مورد حوزه‌های مختلف این نهاد از طریق رسانه‌ها نقش مهمی در رفع مشکلات مددجویان دارد.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد