درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13844صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 4 آبان 1393 - 13:45
«فردوسی پور» حق پخش را هم به چالش می کشد؟
جواد حسینی : عادل فردوسی پور هنوز نمی‌داند برای برنامه این هفته خود چه آیتم هایی را روی آنتن بفرستد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عدم ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه به دلیل مخالفت فدراسیون فوتبال ، تهیه کننده برنامه 90 و همکارانش را به شدت کلافه کرده است به همین دلیل آنها تا این لحظه نمی‌دانند آیا باید برنامه را روی آنتن بفرستند یا این که از پخش این برنامه  به طورموقت صرفنظر کنند.

 

تهیه کننده برنامه 90 دو روز پیش در گفت و گو با چند تن از دوستانش اعلام کرده بود امیدواریم این مشکل برطرف شود چون واقعا با این اتفاقات همه چیز به هم خواهد ریخت اما مقاومت صدا و سیما و فدراسیون فوتبال بر سر رقم حق پخش تلویزیونی تمام معادلات عوامل اجرایی 90 را به هم ریخت تا عادل با چالشی به نام نبود تصویر رو به رو شود.

 

هرچند برخی تصویربرداران حرفه‌ای رسانه ملی راهکار دور زدن این تصمیم را به مدیران برنامه 90 ارائه کردند اما فردوسی پور با تصویربرداری پنهانی از مسابقات لیگ برتر مخالفت کرد چون معتقد بود با این کار شأن صدا و سیما و برنامه 90 شکسته خواهد شد به همین دلیل به دنبال راهکاری منطقی بود تا بتواند این معضل را برطرف کند.

 

از گوشه و کنار خبر می رسد فردوسی پور علاقمند است ماجرای جنجالی حق پخش تلویزیونی را به صورت ویژه با حضور طرفین درگیر در این پرونده به صورت مفصل بررسی کند تا راهکار اجرایی پیدا شود و بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر بدون مشکل روی آنتن برود اما به همان اندازه که فردوسی پور برای انجام این کار تمایل دارد مدیران ارشد رسانه ملی مخالف این تصمیم هستند و تاکید کردند این مطلب خط قرمز برنامه 90 خواهد بود و فردوسی پور اجازه ندارد به این مسأله ورود پیدا کند.

 

به همین دلیل برخی نزدیکان عادل به وی پیشنهاد داده‌اند این مساله از طریق وی به تنهایی مطرح نشود تا شاید با افزایش فشارها، مسؤولان رسانه ملی اجازه بررسی این سوژه را به برنامه 90 بدهند. هرچند فردوسی پور به این مطلب هیچ واکنشی نشان نداد اما برخی دوستان وی همانند مجید جلالی موضوع بررسی و کالبد شکافی اختلاف صدا و سیما و فدراسیون فوتبال در برنامه 90 را پیشنهاد داد و تاکید کرد رسانه ملی این کار را انجام دهد.

 

از طرفی مخبر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از نوع برخورد مدیریت رسانه ملی از آنها خواست اجازه دهند این مساله در برنامه 90 بررسی شود تا مشخص شود چه کسی مقصر است و ماجرای حق پخش با کم کاری چه نهادی به این روز افتاده است؟

 

با این وجود انتقادهایی نیز به تصمیم فدراسیون فوتبال در همین راستا مطرح شد، به عنوان مثال برخی مربیان تیم‌های لیگ برتر و مدیران باشگاه ها اعلام کردند نبود دوربین‌های تلویزیونی سبب می شود داوران هرآنچه می خواهند انجام دهند چون دیگر مرجعی عملکرد داوران را بررسی نمی کند از این رو آنها هر گونه که خود دوست داشته باشند عمل می کنند که این مساله به سود فوتبال ایران نیست.

 

هرچند هنوز مشخص نیست تلاش فردوسی پور برای اخد مجوز برای پیگیری ماجرای حق پخش و درگیری فدراسیون و صدا و سیما بر سر رقم قرارداد نتیجه دهد اما اگر مدیران رسانه ملی در دقیقه 90 با این درخواست موافقت کنند گفته می شود محدودیت های فراوانی برای عوامل اجرایی برنامه 90 در این آیتم به وجود خواهد آمد چون مدیران ارشد رسانه ملی دوست ندارند فضای حاکم بر این ماجرا بیش از این به ضرر آنها تمام شود اما پیش بینی می شود اگر این برنامه مجوز پخش بگیرد قطعا یکی از برنامه های جنجالی 90 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد