درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13777صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مهر 1393 - 21:26
نخستین همایش مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی مازندران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره نظارت بر کانون‌های آگهی و تبلیغات وزارت ارشاد با بیان اینکه حدود 7 هزار کانون تبلیغاتی دارای مجوز در سطح کشور فعالیت دارند، گفت: در این کانون‌ها به طور متوسط برای 10 تا 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس اداره نظارت بر کانون‌های آگهی و تبلیغات وزارت ارشاد با بیان اینکه حدود 7 هزار کانون تبلیغاتی دارای مجوز در سطح کشور فعالیت دارند، گفت: در این کانون‌ها به طور متوسط برای 10 تا 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مسعود اسدی امشب در نخستین همایش مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی مازندران در سالن اجتماعات میزبان، با بیان اینکه معیار ارزیابی کانون‌های تبلیغاتی اخلاق حرفه‌ای است، اظهار داشت: توجه به بُعد فرهنگی تبلیغ باید نسبت به بُعد اقتصادی آن بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های دولتی موظفند امور تبلیغاتی خود را فقط از طریق کانون‌های دارای مجوز و پروانه انجام دهند، بیان داشت: هیچ‌گونه تبلیغی نباید بدون تأیید و امضای کانون صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 7 هزار کانون تبلیغاتی دارای مجوز و پروانه در سطح کشور در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: در این کانون‌ها به طور متوسط برای 10 تا 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

اسدی با اشاره به اینکه برخی از تبلیغات با موضوع اصلی مطابقت ندارد و بدآموزی می‌آورد، گفت: وزارت ارشاد براساس ماده 19 آیین‌نامه از فعالیت مراکز تبلیغاتی که بدون مجوز کار می‌کنند، جلوگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به مشکل کانون‌های تبلیغاتی درباره تشکیل اتحادیه، ادامه داد: با نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت صحبت شد تا این موضوع به صورت قانونی حل شود.

رئیس اداره نظارت بر کانون‌های آگهی و تبلیغات با اعلام اینکه رسته رسانه‌دارها، فعالان فضای مجازی و گروه خدمات تبلیغاتی از جمله شاخص‌های مهم هویت‌بخشی به کانون تبلیغاتی هستند، خاطرنشان کرد: تداخل صنفی و عدم رعایت قوانین و مقررات همواره یکی از مواردی است که وزارت ارشاد نسبت به آن انتقاد دارد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد