درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13759صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مهر 1393 - 11:30
پدر علم روزنامه نگاری آنلاین ایران:
روابط عمومی ها راهی جز شفاف سازی ندارند
پدر علم روزنامه نگاری آنلاین در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: روابط عمومی ها امروز یک راه بیشتر ندارند و آن هم شفافیت است.
  

روابط عمومی ها راهی جز شفاف سازی ندارند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یونس شکرخواه روز یکشنبه در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، با قدردانی از اهدای جایزه بین المللی روابط عمومی دکتر حمید نطقی به وی؛ گفت: من به خودی خود معنا پیدا نمی کنم بلکه در کنار دوستان و همکارانم معنای واقعی خود را می یابم.

به گفته وی ما امروز به مهدی فرقانی ها (استاد روزنامه نگاری) در حوزه گزارش و در حوزه های دیگر علوم ارتباطات و سایر اساتید این علم وامدار هستیم.

این استاد علوم ارتباطات گفت: آنچه امروز افراد را متمایز می کند تلاش آنها برای کاهش درد جامعه است لذا باید همگان به خاطر کاهش درد فکر کنیم.

وی تصریح کرد: سمینار به خاطر سمینار، برنامه به خاطر برنامه نمی تواند مشکلی را برطرف کند بلکه همواره باید به دنبال رفع مشکلات جامعه و کاهش درد انسان ها باشیم.

پدر علم روزنامه نگاری آنلاین گفت: بر این باورم افرادی که کار تقلیدی نمی کنند و به دنبال مساله واقعی هستند یقینا به شناخت واقعی که همانا زفع مشکلات است تلاش خواهند کرد.

شکرخواه با بیان این که روابط عمومی یک فلسفه است و تا زمانی که به این فلسفه اعتقاد نداشته باشیم نمی توانیم کاری را از پیش ببریم گفت: روابط عمومی را زمانی معنادار می دانم که ما از روابط فردی و بین فردی خود یک درک عمیق داشته و با آن بتوانیم به سراغ روابط عمومی خوب برویم.

شکرخواه در خاتمه گفت: باید امروز با رفع مشکلات جامعه و تلاش برای کاهش درد انسان ها همدیگر را دریابیم و با همدلی و همگرایی در این مسیر گام برداریم.

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی های ایران با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری و جمعی از اساتید و پیشکسوتان علوم ارتباطات و روابط عمومی هم اکنون در حال برگزاری است.


منبع: ایرنا
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد