درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 18:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13671صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 22 مهر 1393 - 10:56
5 نکته روابط عمومی برای موفقیت کمپین روابط عمومی سازمان های نوپا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این یادداشت شارا به نکاتی درباره برنامه ریزی در نخستین کمپین های روابط عمومی برای شرکت های نوپا یا فعالیت های کارآفرینانه که هیچ تجربه ای در خصوص آن وجود ندارد می پردازیم
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این یادداشت شارا به نکاتی درباره برنامه ریزی در نخستین کمپین های روابط عمومی برای شرکت های نوپا یا فعالیت های کارآفرینانه که هیچ تجربه ای در خصوص آن وجود ندارد می پردازیم

.
1. بودجه روابط عمومی خود را در ابتدای برنامه مشخص کنید. روابط عمومی و بازاریابی هرگز نباید بدون فکر شروع به کار کنند. همیشه درباره اینکه چگونه می توانید به بازار هدف خودتان در هر مرحله ای از بازاریابی دسترسی پیدا کنید فکر کنید تا بتوانید محصول خود را به خوبی معرفی کنید.


2. روابط عمومی بیشتر از تبلیغات مقرون به صرفه است. بسیاری از راه اندازی ها با نرخ ساعتی شرکت های روابط عمومی را به خرج کردن وادار می کند، اما در مقایسه با نرخ هزینه و قیمت تبلیغات، روابط عخمومی که نسبت به نتایجی که بدست می آورد و تاثیری که در اعتبار شرکت دارد، هزینه موثر به مراتب بیشتری نسبت به تبلیغات دارد. به ویژه در مورد راه اندازی کسب وکارهای جدید خیلی بهتر از تبلیغات عمل می کند. مردم می دانند که برای تبلیغات هزینه ای پرداخت شده است و جایگاه روابط عمومی ممکن است در مجموع دارای وزن بیشتری برای مشتریان بالقوه باشد.


3. زمانبندی همه چیز است و روابط عمومی قرار نیست معجزه کند. پیش از هرچیزی برنامه ریزی کنید، اگرچه آن کمپین روابط عمومی برای پروژه تجلیل جمعیت شناختی مخاطبان، معرفی محصول جدید یا گسترش برند باشد. برای دریافت بهترین خروجی ها پیش از هرچیز نیازمند برنامه ریزی هستید. ماه ها پیش از اینکه وبسایت یا کالا و خدمات را ارائه دهید باید این برنامه ریزی ها را انجام دهید. یک برنامه آغاز کسب و کار کمپینی برای شناسایی جمعیت شناسی مخاطبان به صورت فعال ندارد و بایستی با یک شرکت کوچک روابط عمومی برای پوشش خبری، پس در حقیقت شما نیاز دارید که حداقل دو هفته پیش از شروع برنامه کاری، برنامه ریزی های پروژه را انجام داده باشید. به طور مشابه، یک ارائه محصول اولیه یا خدمات نباید انتظار پوشش خبری چاپی در روزنامه های و نشریات روی دکه را داشته باشد و بایستی اجازه دهید که شرکت روابط عمومی حداقل برای چند ماهی برنامه خود را اجرا کند تا به این اهداف دست پیدا کنید.


4. متخصصان روابط عمومی در چارچوب معیارهایی از زمان های خوب برای پخش رسانه ای کار می کنند. زمان خوب برنامه زمانبندی کار تخصصی رسانه ای در چارچوب طرح محتوا برای داستان های خبری روز، مقالات، رادیو و شوهای تلویزیونی است. مجله های چاپی مشتری می تواند تاخیری طولانی تا شش یا هفت ماه را داشته باشد، روزنامه های چاپی اغلب زمان تاخیرشان در حدود یک یا دو ماه است و رسانه های آنلاین شامل وبلاگ، سایت های جدید و نشریات آنلاین به طور متوسط بین سه تا شش هفته زمان تاخیر دارند. در مورد رسانه های پخش نیز زمان تاخیر متفاوت است.


5. درباره طول زمان موثر برای یک کمپین روابط عمومی اولیه فکر کنید. بیشتر کالاها و خدمات جدید که کمپین روابط عمومی برایشان برگزار می شود در قالب یک مهلت سه تا شش هفته برگزار می شود. این به شرکت های روابط عمومی اجازه می دهد که برای محصول یا خدمات ارائه شده تلاش می کند، رقابت، بازارهای هدف، طبقه بندی رسانه هدف و توسعه ویژه و اجرای برنامه روابط عمومی است. تاکتیک ها، جدول زمانبندی، نتایج و ارزیابی ها را کامل کنید. یک کمپین روابط عمومی کمتر از سه ماه پتانسیل پخش را به طور کامل در دسترسی و ارائه کامل برند ندارد. اغلب کمپین های کالاهای جدید برای چندین ماه به طول می انجامد- فراتر از دوره شش ماهه، بر اساس بازخورد مصرف کنندگان و علایق رسانه ای. بهترین روابط عمومی فرآیندی مستمر است و نه یک ضربه تعجیلی.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد