درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13586صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 16 مهر 1393 - 08:10
3 نکته برای برنده شدن در مبارزه خبرخوان ها در فیسبوک
به نظر می رسد به همان سختی که یک روز سپری می شود، فیسبوک فقط یک تغییر تاثیرگذار بر طرفداران روابط عمومی نداشته است. یکی از بزرگترین تغییراتی که منجر به بازگشت ارتباط گیرندگان شد مربوط به ماه مارس است، زمانی که فیس بوک شروع به قایل شدن تخفیف زیاد به سازمان ها در صفحات برند (نام تجاری)کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیوشوارتز- به نظر می رسد به همان سختی که یک روز سپری می شود، فیسبوک فقط یک تغییر تاثیرگذار بر طرفداران روابط عمومی نداشته است. یکی از بزرگترین تغییراتی که منجر به بازگشت ارتباط گیرندگان شد مربوط به ماه مارس است، زمانی که فیس بوک شروع به قایل شدن تخفیف زیاد به سازمان ها در صفحات برند (نام تجاری)کرد.


آلن گونگورمز مدیر استراتژی رسانه های اجتماعی در ترانس آمریکا گفت: "پیامی که به خارج از جهان فرستاده می شود گویای این است که آنها در حال تلاش برای ارائه بهترین تجربه به افرادی که از فیس بوک استفاده می کنند، هستند. «در جهان ما که فقط یک سردرد (دردسر) معنا می شود که برای مشخص کردن این است که چه ترفندهای جدیدی پشت صحنه اتفاق افتاده و چگونه مشتریان و کسب و کاری که ما آن را مدیریت می کنیم را می توان بر روی پلت فرم مشاهده کرد.»


گونگورمز راجع به«چگونه می توان نام تجاری تان را در فیس بوک بدرخشانید (برندتان را بترکانید)»در نشست خبری کنفرانس رسانه های اجتماعی روابط عمومی، که در 9 اکتبر در شهرنیویورک برگزار می شود، خواهد گفت. در زیر، گونگورمز 3 نکته در مورد چگونگی یافتن یک دیواره (حد) برای نام تجاری تان یا مشتریان در فیس بوک ارائه می دهد.

1. دانستن اینکه که رقبای شما در حال اعلان کردن (پست گذاشتن) هستند یا خیر. خبر خوب این که نرم افزار نظارتی رقابتی مانند Trackmaven یا SocialBakers می تواند به شما یک مسیریابی را ارائه بدهد. با نظارت بر دفعات ( زمان های ) ثبت رقبای تان شما می توانید شروع به تشخیص دادن بهترین زمان برای محتوای دیده شده توسط آنان کنید. آیا اکثر رقبای شما ساعت 9 صبح در حال ثبت هستند، دقیقا همزمان با ثبت شما؟ مبارزه برای جلب توجه همان مردم در همان زمان را متوقف کنید. آزمایش کنید و ببینید که آیا شما می توانید توجه مخاطبان را با ثبت کردن در ساعت 08:45 یا 08:30 جلب کنید.


2. با انواع ثبت ها (post) در پلت فرم به روز باشید. همه ما می دانیم که هر چه تعامل بیشتری را یک پست دریافت کند، طرفداران بیشتری آن را در خبرخوان خود می ببینند. بنابراین به منظور مبارزه، عضو تنزل کرده ضروری ست که پی ببرد کدام نوع پست بیشترین تعاملات و توجهات را برای طرفداران تدارک دیده است. مطالعه اخیرکه توسط ابزار اجتماعی Quintly در خصوص نظارت بیش از 70000صفحه و 49 میلیون پست آشکار کننده برخی بینش های جالب در خصوص آن موضوع بود.


3. هر کس که به شما گفت به نظر می رسد کذبی بی ارزش باشد. در دریایی از عکس های ذخیره شده آیا فکر می کنید که انتخاب تصویر شما بسیار عالی و برجسته است؟ آیا شما تصمیم دارید صرفا یک تصویر ( مثال ) دیگری در بین ده ها مورد باشید؟ یافتن یک زاویه خلاق که برای مخاطبین تان چشم نواز و جذاب باشد، مهم است. کدام تصورات با آن متصل می شود؟ به یاد داشته باشید که شما از مردم درخواست تائید و صحه گذاشتن عمومی برند خود را می کنید، و این چیزی است که منعکس کننده چگونگی مجسم کردن خود دیجیتالی شان است. آزمایش با نقل قول های الهام بخش، اینفوگرافیک ها، کوچک کردن اندازه لوگوی خود که بیش از یک چهارم از تصویر را اشغال نکند، یا پیدا کردن یک راه برای ادغام مشتریان خود در آن.

در نهایت، اگر شما در حال صرف زمان برای ایجاد این رضایت بصری هستید ، مطمئن شوید که آن برای پلت فرم بهینه شده است. در اینجا یک چشم اندازعمیق خوبی ازتمام ابعاد مختلف تصویر در فیس بوک وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرایش های(روند) رسانه های اجتماعی، که در کنفرانس رسانه های اجتماعی اخبار روابط عمومی آورده شده است ، که در شهر نیویورک در 9 اکتبر روی داده است.

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد