شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیوشوارتز- به نظر می رسد به همان سختی که یک روز سپری می شود، فیسبوک فقط یک تغییر تاثیرگذار بر طرفداران روابط عمومی نداشته است. یکی از بزرگترین تغییراتی که منجر به بازگشت ارتباط گیرندگان شد مربوط به ماه مارس است، زمانی که فیس بوک شروع به قایل شدن تخفیف زیاد به سازمان ها در صفحات برند (نام تجاری)کرد.
آلن گونگورمز مدیر استراتژی رسانه های اجتماعی در ترانس آمریکا گفت: "پیامی که به خارج از جهان فرستاده می شود گویای این است که آنها در حال تلاش برای ارائه بهترین تجربه به افرادی که از فیس بوک استفاده می کنند، هستند. «در جهان ما که فقط یک سردرد (دردسر) معنا می شود که برای مشخص کردن این است که چه ترفندهای جدیدی پشت صحنه اتفاق افتاده و چگونه مشتریان و کسب و کاری که ما آن را مدیریت می کنیم را می توان بر روی پلت فرم مشاهده کرد.»
گونگورمز راجع به«چگونه می توان نام تجاری تان را در فیس بوک بدرخشانید (برندتان را بترکانید)»در نشست خبری کنفرانس رسانه های اجتماعی روابط عمومی، که در 9 اکتبر در شهرنیویورک برگزار می شود، خواهد گفت. در زیر، گونگورمز 3 نکته در مورد چگونگی یافتن یک دیواره (حد) برای نام تجاری تان یا مشتریان در فیس بوک ارائه می دهد.
1. دانستن اینکه که رقبای شما در حال اعلان کردن (پست گذاشتن) هستند یا خیر. خبر خوب این که نرم افزار نظارتی رقابتی مانند Trackmaven یا SocialBakers می تواند به شما یک مسیریابی را ارائه بدهد. با نظارت بر دفعات ( زمان های ) ثبت رقبای تان شما می توانید شروع به تشخیص دادن بهترین زمان برای محتوای دیده شده توسط آنان کنید. آیا اکثر رقبای شما ساعت 9 صبح در حال ثبت هستند، دقیقا همزمان با ثبت شما؟ مبارزه برای جلب توجه همان مردم در همان زمان را متوقف کنید. آزمایش کنید و ببینید که آیا شما می توانید توجه مخاطبان را با ثبت کردن در ساعت 08:45 یا 08:30 جلب کنید.
2. با انواع ثبت ها (post) در پلت فرم به روز باشید. همه ما می دانیم که هر چه تعامل بیشتری را یک پست دریافت کند، طرفداران بیشتری آن را در خبرخوان خود می ببینند. بنابراین به منظور مبارزه، عضو تنزل کرده ضروری ست که پی ببرد کدام نوع پست بیشترین تعاملات و توجهات را برای طرفداران تدارک دیده است. مطالعه اخیرکه توسط ابزار اجتماعی Quintly در خصوص نظارت بیش از 70000صفحه و 49 میلیون پست آشکار کننده برخی بینش های جالب در خصوص آن موضوع بود.
3. هر کس که به شما گفت به نظر می رسد کذبی بی ارزش باشد. در دریایی از عکس های ذخیره شده آیا فکر می کنید که انتخاب تصویر شما بسیار عالی و برجسته است؟ آیا شما تصمیم دارید صرفا یک تصویر ( مثال ) دیگری در بین ده ها مورد باشید؟ یافتن یک زاویه خلاق که برای مخاطبین تان چشم نواز و جذاب باشد، مهم است. کدام تصورات با آن متصل می شود؟ به یاد داشته باشید که شما از مردم درخواست تائید و صحه گذاشتن عمومی برند خود را می کنید، و این چیزی است که منعکس کننده چگونگی مجسم کردن خود دیجیتالی شان است. آزمایش با نقل قول های الهام بخش، اینفوگرافیک ها، کوچک کردن اندازه لوگوی خود که بیش از یک چهارم از تصویر را اشغال نکند، یا پیدا کردن یک راه برای ادغام مشتریان خود در آن.
در نهایت، اگر شما در حال صرف زمان برای ایجاد این رضایت بصری هستید ، مطمئن شوید که آن برای پلت فرم بهینه شده است. در اینجا یک چشم اندازعمیق خوبی ازتمام ابعاد مختلف تصویر در فیس بوک وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گرایش های(روند) رسانه های اجتماعی، که در کنفرانس رسانه های اجتماعی اخبار روابط عمومی آورده شده است ، که در شهر نیویورک در 9 اکتبر روی داده است.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|