درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 11:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟
  خطا بقا در روابط‌عمومی
  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13408صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 6 مهر 1393 - 19:59
نگاهی جدید به «روابط عمومی اسلامی» بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان
کتاب «روابط عمومی اسلامی»، بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان به زودی توسط انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود. در این اثر برای نخستین بار 21 مقاله تخصصی در حوزه روابط عمومی اسلامی در قالب کتاب جمع آوری و عرضه شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط عمومی اسلامی»، بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان به زودی توسط انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود. در این اثر برای نخستین بار 21 مقاله تخصصی در حوزه روابط عمومی اسلامی در قالب کتاب جمع آوری و عرضه شده است.

 

باقریان، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این کتاب دربردارنده مقالات ارائه شده در نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی است.

وی افزود: نخستین فصل کتاب، شامل مقاله های مختلفی با موضوعات «روابط عمومی اسلامی»، «مطالعه ای در سیره  تبلیغی پیامبر اکرم(ص)»، «قرآن کریم و روابط عمومی»، «مقدمه ای بر وظایف روابط  عمومی اسلامی از منظر قرآن  کریم»،«روابط عمومی اسلامی در روش و سیره پیامبراسلام (ص)»، «ارزش‏ های بنیادی روابط عمومی در کلام امام علی (ع)»،«اخلاق و مسوولیت پذیری در روزنامه نگاری»، «روابط عمومی اسلامی، جامعه و اخلاق حرفه ای»،«اخلاق حرفه ای خبر در اسلام»، «روابط  عمومی اسلامی و جنگ نرم»،«نقش روابطعمومی در ترویج بانکداری اسلامی»،«روابط عمومی اسلامی، رسانه اجتماعی و بازاریابی» و «نقش روابط عمومی در ترویج محصولات اسلامی در سطح جهان» است که توسط استادان حوزه روابط عمومی همچون دکتر امیدعلی مسعودی،   دکتر احمد یحیایی ایله ای، محمد صدیقی، دکتر سیدحسین شرف الدین و  دکتر پیمان جبلی ارائه شده اند.

وی با اشاره به دومین فصل این کتاب اظهار کرد: در این فصل نیز وقایع نگاری نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و مروری بر شکل گیری انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی به همراه گزارش کامل برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی درج شده است.

باقریان تاکید کرد: در این مقالات، الگوی تعالی جوی روابط عمومی در اسلام، مدیریت روابط عمومی بر اساس هنجارهای دینی، مبانی روان شناختی رابطه ها در بستر فرهنگ و ارزش های دینی، اخلاق حرفه ای اسلامی و روابط  عمومی، روابط عمومی اسلامی و ارتباطات در جهان متغیر رسانه ها، روابط عمومی اسلامی و جهانی سازی، ارتباطات الکترونیک، وظایف روابط عمومی اسلامی در روش و سیره ائمه اطهار و ارزش های بنیادی روابط عمومی در کلام بزرگان دین اسلام و سایر محورهای مورد نظر، به شیوایی و در قالب معرفی الگوهای کاربردی تبیین و تشریح شده است.

وی با بیان این‌که اسلام دین ارتباطات است، یادآور شد: ارتباط با خداوند متعال، اولین، آخرین و مهم‌ترین ارتباط است. آغاز زندگی با او است و پایان زندگی نیز با اوست و ما آدمیان، در چرخه این ارتباط جایگاه و موقعیت خود را می‌یابیم و تکامل خود را در این راه طی می کنیم و به دست می‌آوریم. 

جهان و ارتباطات
به گفته باقریان،جهان نیز یک سازمان بزرگ است که عنصر اصلی و هسته مرکزی ارتباطات آن، انسان است. ارتباط با خداوند متعال، ارتباط با خود، ارتباط با انسانها و بالاخره ارتباط با طبیعت تنها بخشی از ارتباطاتی است که حلقه های دیگر آن در دنیای بعد از مرگ تکمیل می شود،در این جهان بزرگ که همچون یک سازمان بزرگ فرا جهانی است، پیامبران خداوند متعال نه تنها پیام آوران وحی خداوندی هستند، بلکه در حقیقت سازندگان و مدیران جوامع انسانی هم بوده‌اند.

وی با بیان این‌که طرح مفهوم روابط عمومی اسلامی به معنای ایجاد تمایز میان «روابط عمومی اسلامی» و «روابط عمومی غیر اسلامی» نیست، ادامه داد: این مرزبندی اساساً غلط و به دور از منطق است، آنچه که در این زمینه مطرح است، دیدگاه اسلام در زمینه روابط عمومی است که به دلیل انتساب آن به اسلام به «روابط عمومی اسلامی» شناخته می شود و به هر حال دیدگاه دینی الهی با دیدگاه غیر دینی زمینی و مادی تفاوت هایی دارد و ما در تلاش هستیم که زمینه های مشترک میان روابط عمومی اسلامی و «روابط عمومی انسانی» را کشف و برای تعالی روابط عمومی در سطح ملی، منطقه ای و جهانی حرکت کنیم.

به گفته باقریان این کتاب با شمارگان یک هزار نسخه به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر خواهد شد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد