درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13408صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 6 مهر 1393 - 20:35
نگاهی جدید به «روابط عمومی اسلامی» بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان
کتاب «روابط عمومی اسلامی»، بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان به زودی توسط انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود. در این اثر برای نخستین بار 21 مقاله تخصصی در حوزه روابط عمومی اسلامی در قالب کتاب جمع آوری و عرضه شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «روابط عمومی اسلامی»، بکوشش حسن بشیر و مهدی باقریان به زودی توسط انتشارات «کارگزار روابط عمومی» منتشر می‌شود. در این اثر برای نخستین بار 21 مقاله تخصصی در حوزه روابط عمومی اسلامی در قالب کتاب جمع آوری و عرضه شده است.

 

باقریان، با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این کتاب دربردارنده مقالات ارائه شده در نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی است.

وی افزود: نخستین فصل کتاب، شامل مقاله های مختلفی با موضوعات «روابط عمومی اسلامی»، «مطالعه ای در سیره  تبلیغی پیامبر اکرم(ص)»، «قرآن کریم و روابط عمومی»، «مقدمه ای بر وظایف روابط  عمومی اسلامی از منظر قرآن  کریم»،«روابط عمومی اسلامی در روش و سیره پیامبراسلام (ص)»، «ارزش‏ های بنیادی روابط عمومی در کلام امام علی (ع)»،«اخلاق و مسوولیت پذیری در روزنامه نگاری»، «روابط عمومی اسلامی، جامعه و اخلاق حرفه ای»،«اخلاق حرفه ای خبر در اسلام»، «روابط  عمومی اسلامی و جنگ نرم»،«نقش روابطعمومی در ترویج بانکداری اسلامی»،«روابط عمومی اسلامی، رسانه اجتماعی و بازاریابی» و «نقش روابط عمومی در ترویج محصولات اسلامی در سطح جهان» است که توسط استادان حوزه روابط عمومی همچون دکتر امیدعلی مسعودی،   دکتر احمد یحیایی ایله ای، محمد صدیقی، دکتر سیدحسین شرف الدین و  دکتر پیمان جبلی ارائه شده اند.

وی با اشاره به دومین فصل این کتاب اظهار کرد: در این فصل نیز وقایع نگاری نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و مروری بر شکل گیری انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی به همراه گزارش کامل برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی درج شده است.

باقریان تاکید کرد: در این مقالات، الگوی تعالی جوی روابط عمومی در اسلام، مدیریت روابط عمومی بر اساس هنجارهای دینی، مبانی روان شناختی رابطه ها در بستر فرهنگ و ارزش های دینی، اخلاق حرفه ای اسلامی و روابط  عمومی، روابط عمومی اسلامی و ارتباطات در جهان متغیر رسانه ها، روابط عمومی اسلامی و جهانی سازی، ارتباطات الکترونیک، وظایف روابط عمومی اسلامی در روش و سیره ائمه اطهار و ارزش های بنیادی روابط عمومی در کلام بزرگان دین اسلام و سایر محورهای مورد نظر، به شیوایی و در قالب معرفی الگوهای کاربردی تبیین و تشریح شده است.

وی با بیان این‌که اسلام دین ارتباطات است، یادآور شد: ارتباط با خداوند متعال، اولین، آخرین و مهم‌ترین ارتباط است. آغاز زندگی با او است و پایان زندگی نیز با اوست و ما آدمیان، در چرخه این ارتباط جایگاه و موقعیت خود را می‌یابیم و تکامل خود را در این راه طی می کنیم و به دست می‌آوریم. 

جهان و ارتباطات
به گفته باقریان،جهان نیز یک سازمان بزرگ است که عنصر اصلی و هسته مرکزی ارتباطات آن، انسان است. ارتباط با خداوند متعال، ارتباط با خود، ارتباط با انسانها و بالاخره ارتباط با طبیعت تنها بخشی از ارتباطاتی است که حلقه های دیگر آن در دنیای بعد از مرگ تکمیل می شود،در این جهان بزرگ که همچون یک سازمان بزرگ فرا جهانی است، پیامبران خداوند متعال نه تنها پیام آوران وحی خداوندی هستند، بلکه در حقیقت سازندگان و مدیران جوامع انسانی هم بوده‌اند.

وی با بیان این‌که طرح مفهوم روابط عمومی اسلامی به معنای ایجاد تمایز میان «روابط عمومی اسلامی» و «روابط عمومی غیر اسلامی» نیست، ادامه داد: این مرزبندی اساساً غلط و به دور از منطق است، آنچه که در این زمینه مطرح است، دیدگاه اسلام در زمینه روابط عمومی است که به دلیل انتساب آن به اسلام به «روابط عمومی اسلامی» شناخته می شود و به هر حال دیدگاه دینی الهی با دیدگاه غیر دینی زمینی و مادی تفاوت هایی دارد و ما در تلاش هستیم که زمینه های مشترک میان روابط عمومی اسلامی و «روابط عمومی انسانی» را کشف و برای تعالی روابط عمومی در سطح ملی، منطقه ای و جهانی حرکت کنیم.

به گفته باقریان این کتاب با شمارگان یک هزار نسخه به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر خواهد شد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد