درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 05:46   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13165صفحه نخست » سه شنبه، 18 شهریور 1393 - 10:27
نکات مدیریتی
تکنیک‌های نوین مدیریت فروش در دوره رکود بررسی شد
تکنیک‌های نوین مدیریت فروش در دوره رکود در همایشی با حضور مدیر اسبق فروش شرکت «یاهو» در خاورمیانه و برخی کارشناسان حوزه مدیریت در تهران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تکنیک‌های نوین مدیریت فروش در دوره رکود در همایشی با حضور مدیر اسبق فروش شرکت «یاهو» در خاورمیانه و برخی کارشناسان حوزه مدیریت در تهران برگزار شد.
یحیی علوی، کارشناس حوزه اقتصاد و مدیر اسبق دفتر فروش شرکت «یاهو» در خاورمیانه در این همایش با بیان اینکه ایرانیان از ابتدا بازرگانان خوبی بوده‌اند، ضعف اقتصاد ایران را در حوزه تولید خواند و گفت: بررسی دوره‌های ریاست‌جمهوری سه رئیس‌جمهوری گذشته نشان می‌دهد که ما به هیچ وجه در حوزه تولید موفق نبوده‌ایم ولی بازرگانان خوبی هستیم.
وی به لزوم یادگیری مهارت‌های کسب‌وکار و فروش اشاره کرد و گفت: در کشور ما یکی از مشکلات مهم عدم توانایی در کسب است زیرا کار وجود دارد ولی توانایی کسب در حد پایینی قرار دارد.
وی به آمار تکان‌دهنده وزارت کار اشاره کرد و گفت: طبق آمار وزارت کار 80 درصد کسب‌وکارهای جوان در 3 سال نخست و مابقی در 5 سال نخست با شکست رو به شده‌اند که این نشان‌دهنده عدم وجود مهارت در کسب است. این کارشناس حوزه مدیریت با بیان اینکه شرایط امروز بازار تغییر کرده است، تصریح کرد: در گذشته میان مشاغل دانش بنیان و مهارتی تفاوت وجود داشت و مشاغل دانش بنیان جایگاه بالاتری داشت، ولی امروز مشاغل مهارتی حرف اول را می‌زنند. وی مقاومت‌کنندگان در برابر تغییر را بزرگ‌ترین بازندگان عرصه فروش دانست و بیان کرد: مقاومان عرصه فروش بزرگ‌ترین بازندگان این عرصه هستند و باید برای جلوگیری از این شکست انعطاف پیشه کنند.علوی تفاوت امروز بازار کسب‌وکار نسبت به گذشته را افزایش سرعت و کسب دانست و تصریح کرد: در بازار امروز باید سرعت خود را نسبت به گذشته افزایش دهیم که این مساله بسیار مهم و تعیین‌کننده است.وی استعداد و توانایی مذاکره را نیز از عناصر مهم فروش دانست و گفت: برای کسب موفقیت در حوزه فروش باید استعداد و توانایی مذاکره داشته باشیم و این مساله با تمرین حاصل خواهد شد.این مدرس حوزه مدیریت در ادامه با بیان اینکه اعتماد برای مشتری ساختنی است، ادامه داد: اعتمادی که برای مشتری کسب می‌شود، ساختنی است و فروشنده باید طوری رفتار کند که این اعتماد به خوبی نهادینه شود.علوی با اشاره به بحران اقتصادی سال 2008 گفت: جهان در دهه‌های اخیر بارها شاهد بحران اقتصادی بوده است، اما در سال 2008 این وضعیت تشدید شد و حتی دوره‌های مدیریتی MBA و DBA هم کارساز نشد. وی اظهارکرد: اولین شاخص بحران اقتصادی کاهش تولید ناخالص ملی یا GNP یا تولید بخش خصوصی است. علوی اضافه کرد: بعد از کاهش تولید ناخالص ملی شاخصه‌های بعدی افزایش نرخ بیکاری و نقدینگی و همچنین کاهش TMS یعنی تعداد مشتریان برای فروش است.
وی در پایان با بیان اینکه اقتصاد کشور وارد شرایط جدیدی شده است، یادآور شد: در شرایط جدید اقتصاد کشور تعهد به ارقام (SMARTER)، چالاکی در موج‌سواری (FASTER) و تاثیرپذیری بیشتر (MORE EFFECTIVE) از مهم‌ترین اهرم‌های موفقیت شرایط اقتصادی جدید است.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۹۲
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد