درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12264صفحه نخست » دوشنبه، 6 مرداد 1393 - 06:08
سیلزفورس راهکار بازاریابی جدیدی عرضه کرد
شرکت سیلزفورس محصول جدیدی در حوزه بازاریابی و فروش عرضه کرده است که به کارکنان و متصدیان فروش کمک می‌کند معاملات و عملیات بازاریابی خود را با سرعت بیشتری انجام دهند.
  

سیلزفورس راهکار بازاریابی جدیدی عرضه کرد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- راهکار جدیدی شرکت سیلزفورس که Sales Reach نام دارد در واقع حاصل ترکیب نرم‌افزار «اتوماسیون فروش» این شرکت با پلت‌فرم گروه‌های اجتماعی است. استفاده از این راهکار به متصدیان فروش کمک می‌کند مشتریان بالقوه خود را سریع‌تر شناسایی کنند و تلاش‌های بازاریابی خود را در آن واحد (real time) انجام دهند. مارک وولن، یکی از معاونین بخش محصولات بازاریابی شرکت سیلزفورس در این باره گفته است: امروزه خریداران دنباله‌روِ فرایندهای خطی و پیش‌بینی‌پذیر نیستند. راهکار Sales Reach به متصدیان فروش این امکان را می‌دهد تا خلق و خوی مشتریان بالقوه خود را در زمینه خرید از نزدیک بررسی کنند و تا تنور داغ است نان را بچسبانند.

به گفته مدیران شرکت سیلزفورس این راهکار اطلاعات مربوط به فعالیت‌های مشتریان بالقوه را در آن واحد به ابزارهای همراه متصدیان فروش ارسال می‌کند. مثلاً ممکن است یکی از مشتریان بالقوه در وب‌سایت یک شرکت به دنبال اطلاعاتی درباره قیمت محصولات آن شرکت باشد. این راهکار بلافاصله این خبر را به اطلاع کارکنان فروش شرکت می‌رساند تا در همان لحظه با وی تماس بگیرند. البته کار این راهکار در همین جا تمام نمی‌شود، بلکه کارکنان فروش به کمک آن می‌توانند تا ۳۰ روز بعد نیز ایمیل‌هایی برای این مشتری بالقوه ارسال کنند و به تلاش‌های بازاریابی خود ادامه دهند. در یکی از این ایمیل‌ها از مشتری بالقوه دعوت می‌شود تا از طریق سیستم‌های شرکت سیلزفورس عضو یکی از گروه‌های آنلاین شود و با اعضای آن درباره خدمات و محصولاتی که قرار است خریداری کند، مشورت کند.

شرکت سیلزفورس قصد دارد راهکار جدید خود را در نیمه اول سال آینده به بازار عرضه کند.


منبع: همکاران سیستم



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد