درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 11:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13004صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 10 شهریور 1393 - 11:18
آرامش قبل از توفان قیمت خودرو
در شرایطی که در روزهای پس از اعلام کاهش سه‌درصدی قیمت خودرو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از «طرح جدیدی برای تعیین قیمت» صحبت به میان آورده‌اند، تا به امروز تنها پاسخ شورای رقابت و خودروسازان به این موضوع «سکوت» بوده و هست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیاست سکوت خودروسازان با توجه به اینکه آنها پیش از این نیز اعلام کرده بودند مطیع رای شورای رقابت خواهند بود، طبیعی به‌نظر می‌رسد؛ اما شنیده‌ها حاکی از این است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو، خودروسازان را به سکوت در برابر نمایندگان مجلس و برنامه‌های آنها برای قیمت‌ خودرو، دعوت کرده است.

 

 با این حال سکوت این روزهای خودروسازان یک روی دیگر هم دارد. اگرچه خودروسازان فروش خود را بر اساس کاهش سه درصدی آغاز کرده‌ و بر این اساس پیش می‌روند، اما همزمان و در سکوت درخواست افزایش قیمت محصولات خود را هم پیگیری می‌کنند. آن طور که خودروسازان می‌گویند، تورم 6 ماهه امسال در فرمول شورای رقابت نادیده گرفته شده و از همین رو آنها درخواست جدیدی برای افزایش قیمت ارائه داده‌اند.


طبق فرمول شورای رقابت هر 6 ماه یکبار باید تورم بخشی بازنگری شده و قیمت‌های جدید بر اساس آن اعلام شوند و این در حالی است که به گفته خودروسازان قیمت‌های فعلی در اردیبهشت‌ماه و بر اساس تورم سال 92 تعیین شده‌اند.


حالا خودروسازان با توجه به اینکه تعیین دوباره قیمت خودرو براساس نرخ تورم 6 ماه اول امسال را حق خود می‌دانند، درخواست افزایش قیمت را به شورای رقابت نیز ارسال کرده‌اند. خودروسازان عقیده دارند چنانچه قیمت خودرو بر اساس تورم بخشی 6 ماهه ابتدایی امسال بررسی و تعیین شود، قیمت خودرو قطعا با افزایش همراه خواهد بود.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۸۵
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد