درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 13:52   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2006صفحه نخست » دوشنبه، 29 آبان 1391 - 01:51
بازار 30 میلیارد دلاری تبلیغات خودروسازان
کمپین های تبلیغاتی خودروسازان، حکم دماسنج برای روندهای بازاریابی آنلاین و تاکتیک های مؤثر در آن دارد. تبلیغات برند خودرو، به یکی از عظیم ترین بازارهای آمریکا تبدیل شده است.
  

 به گزارش شارا به نقل از مشبل Mashable، بر اساس اعلام مؤسسه Borrell Associates تا پایان سال 2012 هزینه آگهی های بازرگانی خودروسازان آمریکا –در سطح ملی و محلی- قریب به 14 درصد رشد کرده و به 30 میلیارد دلار می رسد. به بیان دیگر بزرگترین خریداران رسانه ها، خودروسازان هستند.
 بخش بزرگی از این آگهی های بازرگانی که روزگاری در انحصار رادیو، تلویزیون و مطبوعات بود اکنون به سمت پایگاه های اینترنتی سرازیر می شود. مؤسسه بورل پیش بینی کرده است که تا پایان سال تبلیغات آنلاین 40 درصد رشد یابد.
 خیلی از کسب و کارهای فعال در تجارت، از خودروسازان و تبلیغات آنلاین آنها، درس هایی در بخش بازاریابی اینترنتی می آموزند. از جلمه:
 خودروسازان آگهی های اینترنتی خود را جسته و گریخته و به شکل تیری در تاریکی منتشر نمی کنند. آنها تم های مورد نظر خود را با فکر و اندیشه انتخاب می کنند. برای مثال سه واژه انتخاب شده فورد: Built Ford Tough [فورد مقاوم می سازد] یا سه واژه انتخاب شده تویوتا December to Remember [دسامبر را به خطر بسپار].
 تبلیغات برندی خودروسازان در تمامی اشکال با هم سازگار و یکپارچه اند. تبلیغ های آنلاین خودروسازان آینه ای از تبلیغات تلویزیونی آنها است که در بیلبوردها و آگهی های چاپی هم به همان شکل انعکاس پیدا می کند. تبلیغات برندی خودروسازان هویت خاص خودشان را دارد که در تمامی اشکال تبلیغ این هویت حفظ می شود و روح یک کمپین تبلیغاتی با حفظ این یکپارچگی حفظ می شود.
 همه کمپین ها قصد و نیت یکسان ندارند. برخی از تبلیغات مختص آشنا کردن مشتری با مدل های جدید هستند. برخی برای تشویق مشتریان به خرید بیشتر است. ایجاد پروفایل برای تک تک مشتریان و بخش بندی سایت های اینترنتی، به خودروسازان کمک می کند که برای هر موقعیت تبلیغ مناسب با آن را ارائه کنند. هر چقدر آگهی ها بهتر هدفگذاری شوند و به دست مخاطب اصلی برسند، نتیجه آن در فروش بهتر انعکاس پیدا می کند. این درست همان چیزی است که بازاریابان می خواهند.
 رابطه دو طرفه بین خودروساز و مشتری در فضای اینترنت، ارزش افزوده ایجاد می کند. برعکس بسیاری از رسانه های صوتی، تصویری و مطبوعاتی، رابطه مشتری با خودروساز در فضای اینترنت دو طرفه است. برای همین تبلیغات اینترنتی خیلی شخصی تر و ارزشمند تر است. از طریق ارتباط دو طرفه، خودروسازان با گرفتن بازخورد از مشتریان، تولیدات خود را به سلیقه مشتریان نزدیک تر می کنند.
 خودروسازان به کلیپ های ویدیوی اینترنتی روی می آورند. به طور تاریخی خودروسازان بیشتر بودجه خود را به آگهی های تلویزیونی اختصاص می دادند اما گام بعدی آنها روی آوردن به تصاویر ویدیویی است. بر اساس آمار مؤسسه تحقیقاتی مارتینی مدیا 62 درصد از شرکت های خودروسازی پول هایی را که صرف تلویزیون می کردند به سمت رسانه های آنلاین هدایت کرده اند. 95 درصد این خودروسازان باور دارند که یک کلیپ ویدیویی غنی به اندازه آگهی های بازرگانی تلویزیونی اثربخش است. رمز موفقیت در فضای اینترنتی، طراحی ویدیوهای کوتاه و انتشار آن از طریق شبکه های اجتماعی است. شواهد حاکی از آن است که خودروسازان زودتر از خیلی از کسب و کارهای رایج به بازاریابی آنلاین روی آورده اند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد