درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 13004صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 10 شهریور 1393 - 11:18
آرامش قبل از توفان قیمت خودرو
در شرایطی که در روزهای پس از اعلام کاهش سه‌درصدی قیمت خودرو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از «طرح جدیدی برای تعیین قیمت» صحبت به میان آورده‌اند، تا به امروز تنها پاسخ شورای رقابت و خودروسازان به این موضوع «سکوت» بوده و هست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سیاست سکوت خودروسازان با توجه به اینکه آنها پیش از این نیز اعلام کرده بودند مطیع رای شورای رقابت خواهند بود، طبیعی به‌نظر می‌رسد؛ اما شنیده‌ها حاکی از این است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو، خودروسازان را به سکوت در برابر نمایندگان مجلس و برنامه‌های آنها برای قیمت‌ خودرو، دعوت کرده است.

 

 با این حال سکوت این روزهای خودروسازان یک روی دیگر هم دارد. اگرچه خودروسازان فروش خود را بر اساس کاهش سه درصدی آغاز کرده‌ و بر این اساس پیش می‌روند، اما همزمان و در سکوت درخواست افزایش قیمت محصولات خود را هم پیگیری می‌کنند. آن طور که خودروسازان می‌گویند، تورم 6 ماهه امسال در فرمول شورای رقابت نادیده گرفته شده و از همین رو آنها درخواست جدیدی برای افزایش قیمت ارائه داده‌اند.


طبق فرمول شورای رقابت هر 6 ماه یکبار باید تورم بخشی بازنگری شده و قیمت‌های جدید بر اساس آن اعلام شوند و این در حالی است که به گفته خودروسازان قیمت‌های فعلی در اردیبهشت‌ماه و بر اساس تورم سال 92 تعیین شده‌اند.


حالا خودروسازان با توجه به اینکه تعیین دوباره قیمت خودرو براساس نرخ تورم 6 ماه اول امسال را حق خود می‌دانند، درخواست افزایش قیمت را به شورای رقابت نیز ارسال کرده‌اند. خودروسازان عقیده دارند چنانچه قیمت خودرو بر اساس تورم بخشی 6 ماهه ابتدایی امسال بررسی و تعیین شود، قیمت خودرو قطعا با افزایش همراه خواهد بود.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۸۵
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد