درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12924صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 6 شهریور 1393 - 14:06
پرسپولیس را چه کسی می خرد؟!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مساله ای است که هرازگاهی در مورد آن اظهار نظر می شود و هرگز هم به نتیجه نمی رسد.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مساله ای است که هرازگاهی در مورد آن اظهار نظر می شود و هرگز هم به نتیجه نمی رسد.

 

به گزارش شارا نقل از آریا، بعد از اظهار نظر وزیر ورزش در مورد خصوصی سازی دو باشگاه محبوب پایتخت که گفته بودند: برای اینکه نشان دهیم شفافیت در زمینه اسپانسرهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد و جانب‌داری از هیچ اسپانسری صورت نمی‌گیرد، هر کسی که اعلام حضور برای اسپانسرینگ کند و بخواهد حامی مالی باشد و رقم بالاتری بپردازد، به آن احترام می‌گذاریم و از آن تشکر می‌کنیم و این اتفاق خواهد افتاد.حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین آمادگی خود را برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

مطمئناً حضور یک اسپانسر قوی و پولدار مثل هدایتی می تواند مشکلات باشگاه پرسپولیس را کاهش دهد.متاسفانه مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان نتوانسته اند در حل مشکلات این باشگاه قدم مثبتی بردارند و این تیم روز به روز در بحران بیشتری غرق می شود.هدایتی که در چند سال گذشته بارها علاقه خود را برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام کرده مثل اینکه اینبار عزم جدی برای خرید این باشگاه دارد و می خواهد با همکاری چند بانک خصوصی عمده سهام پرسپولیس را خریداری کرده و برنامه ای چند ساله برای موفقیت این تیم تدارک ببیند.

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نیز در مورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته است: واگذاری این دو باشگاه به فعالان ورزشی و پیشکسوتان از طریق سهام و یا با مشارکت بنگاه های موفق اقتصادی راهکار پیشنهادی در این زمینه است. مجموعه ای از مشارکت می تواند به گونه ای کار را پیش ببرد که این دو تیم برجسته پایتخت بتوانند با کمترین حاشیه به حیات خود ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از گفتگویش با رسانه ها در این مورد گفته است: بر اساس قانون همه شرکت ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند اما در خصوص دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به خاطر پیامدهای اجتماعی که دارد این کار صورت نگرفت.

حضور اسپانسرهای قوی و حامیان مالی خوب در این دو باشگاه مطمئناً می تواند مشکلات مالی این دو باشگاه را کاهش دهد و باید دید که آیا وزارت ورزش حاضر می شود با پیشنهاد خریدار بزرگی مثل حسین هدایتی موافقت کند یا اینکه این تیم باید امسال را نیز با مشکلات بزرگ سپری کند و شاید بر مشکلات گذشته اش نیز افزوده شود.

حسین هدایتی با اعلام آمادگی برای خرید باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای گفته است: پیرو سخنان امید بخش وزیر ورزش و جوانان درخصوص حمایت از بخش خصوصی و کمک از این بخش برای بهبود ورزش ایران و فراهم کردن مشوق های لازم برای ورود این بخش به ورزش، شرکت هولدینگ استیل آذین ایرانیان به همراه سه شرکت خصوصی و یک بانک خصوصی این آمادگی را دارد تا طبق شرایط مقامات مسئول و ضوابط موجود، سهام عمده باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند.

 هدایتی در بخش دیگری از گفتگویش تاکید کرده است: ما این آمادگی را داریم تا با همکاری وزارت ورزش، سازمان خصوصی سازی و مسئولین ذیربط آن میزانی از سهام باشگاه پرسپولیس را که قصد فروش دارند را خریداری کرده و خیال هواداران را از بابت این باشگاه راحت کنیم. البته آقایان از این موضوع اطلاع دارند که سرمایه گذار زمانی سهام یک باشگاه را خریداری خواهد کرد که بتواند بر آن مدیریت داشته باشد.

هدایتی که برای خرید باشگاه پرسپولیس عزم خود را جزم کرده است در مورد حل مشکلات این باشگاه برای همیشه نیز گفته است: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با کمک مردم که همان صاحبان اصلی این باشگاه هستند، پیشکسوتان و بزرگان باشگاه و بخش هایی که گفتم به فوتبال و باشگاه پرسپولیس کمک کرده باشیم. همان طوری که وزیر محترم ورزش گفتند، نباید یک تیم را به یک نفر داد تا با رفتن وی مشکلات ادامه داشته باشد، این کنسرسیوم این آمادگی را دارد تا با خرید بخش عمده سهام باشگاه پرسپولیس، مشکل این باشگاه را برای همیشه حل کند.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که این ماجرا به کجا ختم خواهد شد و آیا هدایتی می تواند وزارت ورزش را برای خرید این باشگاه راضی کند یا نه؟

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد