درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12754صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 مرداد 1393 - 15:29
ضرورت بهره گیری از عصر جدید ارتباطات توسط روابط عمومی ها
روابط عمومی سازمان ها با بهره گیری از عصر جدید ارتباطات می توانند به جایگاه مطلوب در سازمان دست یابند.
  

ضرورت بهره گیری از عصر جدید ارتباطات توسط روابط عمومی ها

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی پالایش و پخش امروز (چهارشنبه، ٢٩ مرداد) در همایش سالانه روسای روابط عمومی این شرکت گفت: با رعایت ٦ اصل طلایی می توان به روابط عمومی نوین در عصر اطلاعات دست یافت.
مجتبی احمدی بیان واقعیت، معرفی سازمان، توجه به خواسته های مخاطب، مدیریت کردن برای فردا، شناخت تاثیر ماموریت و استراتژی سازمان و رعایت اخلاق حرفه ای را ٦ اصل طلایی در روابط عمومی نوین برشمرد.
وی با بیان اینکه بیان واقعیت به معنای آگاهی دادن به مردم از اتفاقهای رخ داده است، افزود: در معرفی سازمان می توان گفت ٩٠ درصد تاثیر از عملکرد و ١٠ درصد از تبلیغات حاصل می شود.
وی همچنین به زنجیره فرآیند روابط عمومی نوین اشاره کرد و گفت: مجموعه ای از اقدامها، تحقیق، عمل، ارتباطات و ارزیابی، این زنجیره را تشکیل می دهد.
او درباره راه های رسیدن به جایگاه مطلوب در روابط عمومی نیز گفت: تثبیت نقش ویژه روابط عمومی در سازمان، تعیین اهداف روابط عمومی، مشخص کردن نیازها و علایق مخاطبان، تسلط بر تاکتیک مورد نیاز، تدوین استراتژی اطلاع رسانی، مطابقت برنامه ها با جدول زمان بندی، تدوین بودجه و ارزیابی، از جمله راهکارهای اصلی کسب جایگاه مطلوب در روابط عمومی است.
رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی پالایش و پخش اظهار کرد: اگر امروزه افراد عادی جامعه به نوعی با وظایف زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش آشنا شده اند بدلیل عملکرد مطلوب روابط عمومی های آنها بوده است که توانسته اند رسالتهای صنعت نفت در بخش پایین دستی را به نحو مناسبی اطلاع رسانی کنند.
به گفته احمدی، برای آشنایی بیشتر افراد با لایه های زیرین این شرکت و سختی هایی که برای تولید، تامین و توزیع فرآورده وجود دارد، باید کار و تلاش بیشتری انجام شود.
وی با اشاره به ویژگی های عصر جدید ارتباطات گفت: عدم تمرکز، اهمیت افکار عمومی، شکل گیری رسانه های دوسویه، حرکت بسوی مجهولات بیشتر، نیاز به تعامل بین المللی، اطلاع رسانی هوشمند و بموقع، توجه به نقش ویژه بازخورد در روابط عمومی و توجه به گروه های متخصص و رهبران افکار بعنوان ویژگی های عصر جدید، کار را برای داشتن یک روابط عمومی قوی سخت تر کرده است.
به گفته وی نقش روابط عمومی ها در عصر جدید شامل شفاف سازی ارتباطات، تسهیل در روند اطلاع رسانی، جلب مشارکت در تصمیم سازی، دوسویه کردن ارتباطات و پاسخگو بودن دستگاه ها می شود.
وی تاکید کرد: با انجام وظایف روابط عمومی ها به سبک جدید می توان به جایگاه مطلوب در سازمان ها دست یافت.
 


منبع: شانا
 

ضرورت بهره گیری از عصر جدید ارتباطات توسط روابط عمومی ها

روابط عمومی سازمانها با بهره گیری از عصر جدید ارتباطات می توانند به جایگاه مطلوب در سازمان دست یابند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی پالایش و پخش امروز (چهارشنبه، ٢٩ مرداد) در همایش سالانه روسای روابط عمومی این شرکت گفت: با رعایت ٦ اصل طلایی می توان به روابط عمومی نوین در عصر اطلاعات دست یافت.

مجتبی احمدی بیان واقعیت، معرفی سازمان، توجه به خواسته های مخاطب، مدیریت کردن برای فردا، شناخت تاثیر ماموریت و استراتژی سازمان و رعایت اخلاق حرفه ای را ٦ اصل طلایی در روابط عمومی نوین برشمرد.

وی با بیان اینکه بیان واقعیت به معنای آگاهی دادن به مردم از اتفاقهای رخ داده است، افزود: در معرفی سازمان می توان گفت ٩٠ درصد تاثیر از عملکرد و ١٠ درصد از تبلیغات حاصل می شود.

وی همچنین به زنجیره فرآیند روابط عمومی نوین اشاره کرد و گفت: مجموعه ای از اقدامها، تحقیق، عمل، ارتباطات و ارزیابی، این زنجیره را تشکیل می دهد.

او درباره راه های رسیدن به جایگاه مطلوب در روابط عمومی نیز گفت: تثبیت نقش ویژه روابط عمومی در سازمان، تعیین اهداف روابط عمومی، مشخص کردن نیازها و علایق مخاطبان، تسلط بر تاکتیک مورد نیاز، تدوین استراتژی اطلاع رسانی، مطابقت برنامه ها با جدول زمان بندی، تدوین بودجه و ارزیابی، از جمله راهکارهای اصلی کسب جایگاه مطلوب در روابط عمومی است.

رئیس مهندسی ساختار شرکت ملی پالایش و پخش اظهار کرد: اگر امروزه افراد عادی جامعه به نوعی با وظایف زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش آشنا شده اند بدلیل عملکرد مطلوب روابط عمومی های آنها بوده است که توانسته اند رسالتهای صنعت نفت در بخش پایین دستی را به نحو مناسبی اطلاع رسانی کنند.

به گفته احمدی، برای آشنایی بیشتر افراد با لایه های زیرین این شرکت و سختی هایی که برای تولید، تامین و توزیع فرآورده وجود دارد، باید کار و تلاش بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به ویژگی های عصر جدید ارتباطات گفت: عدم تمرکز، اهمیت افکار عمومی، شکل گیری رسانه های دوسویه، حرکت بسوی مجهولات بیشتر، نیاز به تعامل بین المللی، اطلاع رسانی هوشمند و بموقع، توجه به نقش ویژه بازخورد در روابط عمومی و توجه به گروه های متخصص و رهبران افکار بعنوان ویژگی های عصر جدید، کار را برای داشتن یک روابط عمومی قوی سخت تر کرده است.

به گفته وی نقش روابط عمومی ها در عصر جدید شامل شفاف سازی ارتباطات، تسهیل در روند اطلاع رسانی، جلب مشارکت در تصمیم سازی، دوسویه کردن ارتباطات و پاسخگو بودن دستگاه ها می شود.

وی تاکید کرد: با انجام وظایف روابط عمومی ها به سبک جدید می توان به جایگاه مطلوب در سازمان ها دست یافت.

 

منبع: شانا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد