درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 خرداد 1403 - 20:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12752صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 29 مرداد 1393 - 14:33
کاربران فیس بوک در تلاش برای گفتن حقیقت داستان ها
میلیون ها نفر از کاربران شبکه های اجتماعی پیشرو در جهان هنگامی به کمک نیاز دارند که با تشخیص بین واقعیت و داستان مواجه می شوند به خصوص زمانی که در قالب طنز درآمده باشد تا به مرزهای ساده لوحی فشار بیاورد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سان فرانسیسکو، ایالات متحده امریکا- فیس بوک اعلام کرده است که بدنبال آزمایش روشی است تا به کاربران دائمی خود بگوید، هنگامی که مطلبی به شبکه های اجتماعی ارسال می شود، بیشتر از اینکه به واقعیت نزدیک باشد، به معنای طنز و طعنه هستند.


بدیهی است، میلیون ها نفر از کاربران شبکه های اجتماعی پیشرو در جهان هنگامی به کمک نیاز دارند که با تشخیص بین واقعیت و داستان مواجه می شوند به خصوص زمانی که در قالب طنز درآمده باشد تا به مرزهای ساده لوحی فشار بیاورد.


فیس بوک گفت که آنها در حال آزمایش یک برچسب «طنز» هستند تا این برچسب را درون لینک ها برای مقالات طنز آمیزی قرار دهند که در خبرخوان های ارایه شده توسط این سازمان ظاهر می شوند.


یک سخنگوی فیس بوک گفت: « این کار به این دلیل است که ما بازخوردهایی را مبنی براین مطلب دریافت کرده ایم که مردم می خواهند به روشی کاملاً واضح مقالات طنزآمیز را از دیگر مطالب در این بخش ها تشخیص دهند.»

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


وب سایتی با نام، به معنای واقعی کلمه باور نکردنی (LiterallyUnbelievable)؛ منبع سرشاری از پاسخ های به ظاهر جدی در فیس بوک را لیست کرده تا داستان های طنزآمیزی که شامل قطعه هایی از آنیون(Onion) متخصص در ارایه طنز و بیشتر اخبار جعلی خنده دار است را آشکار کند.


تصویر از: AFT via I-Net Bridge
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  یاهو تیم ارتباطات خود را تقویت می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد