درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 02:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12735صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 مرداد 1393 - 08:58
امضای تفاهم‌نامه انجمن روابط عمومی ایران وجهاد دانشگاهی
انجمن روابط عمومی ایران و پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند که بر اساس آن همکاری‌های این دو نهاد افزایش می‌یابد.
  

امضای تفاهم‌نامه انجمن روابط عمومی ایران وجهاد دانشگاهی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس این تفاهم نامه، این دو نهاد در زمینه های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی واستفاده بهینه از توانمندی ها و ظرفیت های طرفین بر اساس نیازهای مورد توافق همکاری و تعامل خواهند داشت.


سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس انجمن روابط عمومی ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور اعضای هیات‌مدیره انجمن و مدیران ارشد پژوهشکده برگزار شد، با تشریح برنامه‌های در دست اجرای این نهاد غیردولتی اظهار داشت: انجمن روابط‌عمومی ایران در راستای خدمت به کشور و هموطنان تلاش دارد تا بتواند با ایجاد ارتباط سازنده‌تر میان مردم و دستگاه‌ها از طریق روابط عمومی، خدمات مثمرثمری انجام دهد.


رییس انجمن روابط عمومی ایران با قدردانی از اعضای پیشین هیات‌مدیره انجمن گفت: خدمات این نهاد غیردولتی در اختیار تمام سازمان‌ها و موسسات قرار می‌گیرد و تلاش داریم، از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در راستای بهبود وضع موجود بهره ببریم.


دکتر حمید آیتی رییس پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی نیز در این مراسم، با ابراز خرسندی از همکاری‌های بیشتر با انجمن روابط عمومی ایران، ابراز امیدواری کرد تا با امضای این تفاهم‌نامه، صندلی مدیران این دو نهاد فرهنگی بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شود.

 

امضای تفاهم‌نامه انجمن روابط عمومی ایران وجهاد دانشگاهی

امضای تفاهم‌نامه انجمن روابط عمومی ایران وجهاد دانشگاهی

امضای تفاهم‌نامه انجمن روابط عمومی ایران وجهاد دانشگاهی

امضای تفاهم‌نامه انجمن روابط عمومی ایران وجهاد دانشگاهی

 


منبع: پول پرس
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد