درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 18:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12710صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 مرداد 1393 - 10:21
نشست هم اندیشی شبکه تلویزیونی بازار با وزارت جهاد کشاورزی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم اندیشی مدیران ، دست اندرکاران و برنامه سازان شبکه تلویزیونی بازار با مدیران و روسای سازمان تحقیقات ،آموزش وترویج جهاد کشاورزی استانها روز یکشنبه 26 مرداد در محل مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) کرج برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم اندیشی مدیران ، دست اندرکاران و برنامه سازان شبکه تلویزیونی بازار با مدیران و روسای سازمان تحقیقات ،آموزش وترویج جهاد کشاورزی استانها روز یکشنبه 26 مرداد در محل مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) کرج برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه تلویزیونی بازار با توجه به راه اندازی و ایجاد بخشی با عنوان بازار کشاورزی در شبکه بازار و همچنین اختصاص 2 ساعت از جدول پخش این شبکه تلویزیونی به این بخش، نشست هم اندیشی بین مدیران شبکه بازار و وزارت جهاد کشاورزی با هدف هم اندیشی، هم افزایی، تبادل تجارب و نقطه نظرات، ارائه گزارش و همچنین تبیین و تشریح وظایف دوسویه برگزار شد.


در ابتدای این نشست دکتراسکندر زند معاون وزیرو رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ضمن خیر مقدم به مدعوین و برنامه سازان گفت: با توجه به افزایش جمعیت کشور و نیاز هرچه بیشتر به تأمین غذا ، پرداختن به مقوله کشاورزی بیشتر احساس می شود.


وی افزود دررابطه با مقوله کشاورزی به مسائل سخت افزاری مانند :کود،آب ،برق و زمین توجه می کنیم اما به راه هاو دانش استفاده از این ظرفیت ها توجه لازم رانداشته ایم.


درحال حاضر درتمام دنیا یکی از راه های اصلی انتقال دانش و استفاده از این ظرفیت ها بهره گیری از تلویزیون است که فعلاً این کار از طریق شبکه بازار شروع شده واین شبکه گامهای موثری دراین زمینه برداشته که جا دارد از مدیریت ودست اندرکاران آن تشکر کنم .


در ادامه مجید رجبی معمار مدیر شبکه تلویزیونی بازار ضمن تشکر از همکاری وزارت جهاد کشاورزی به اهمیت نقش رسانه وتاثیر آن در ابلاغ پیام پرداخت وگفت: دوران ما، عصر رسانه است و سرعت تحولات و مسائلی که امروز در جهان داریم به شدت با تحول رسانه ها ارتباط دارد.


مدیر شبکه بازار افزود:اختصاص بخش ویژه کشاورزی را به شبکه بازار برای خود یک توفیق و عنایت می دانیم و احساس خوبی داریم البته قبلاً کم و بیش برنامه هایی در این زمینه داشتیم اما الان با توجه به اینکه با یک لوگوی و رنگ و لعاب وبرنامه های اختصاصی به این مقوله می پردازیم خوشحالیم.


بخش کشاورزی را با یکسری برنامه های گزارشی شروع کردیم و تلاش داریم از همه استانها گزارش های به روز داشته باشیم.


رجبی معماراظهار داشت:تلاش می کنیم که در صورت امکان از اوایل سال 94 یک شبکه مستقل کشاورزی راه اندازی شودو امکان پخش مستقیم هم فراهم شده ودرنظرداریم درشهریورماه امسال هر روز در قالب چند ساعت برنامه زنده با حضور مسئولین وکارشناسان کشاورزی وسازمان های مرتبط و تراز اول کشور درجدول پخش برنامه های این شبکه قرار دهیم.


بدین ترتیب با پخش برنامه های زنده وارد فاز دوم حوزه بازارکشاورزی خواهیم شد.


درادامه این نشست مدیران ودست اندرکاران هر دو سازمان به ایراد سخنرانی وارائه گزارش در رابطه با عملکرد واحدهای خود پرداختند ومسئول بخش ویژه کشاورزی شبکه بازار و مدیر گروه تلویزیونی جهاد در جلسه پرسش وپاسخ به سوالات مروجین وبرنامه سازان به صورت تخصصی پاسخ دادند.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد