شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : نشست هم انديشي شبكه تلويزيوني بازار با وزارت جهاد كشاورزي
سه شنبه، 28 مرداد 1393 - 10:21 کد خبر:12710
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نشست هم انديشي مديران ، دست اندركاران و برنامه سازان شبكه تلويزيوني بازار با مديران و روساي سازمان تحقيقات ،آموزش وترويج جهاد كشاورزي استانها روز يكشنبه 26 مرداد در محل مركز آموزش عالي امام خميني(ره) كرج برگزار شد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- نشست هم انديشي مديران ، دست اندركاران و برنامه سازان شبكه تلويزيوني بازار با مديران و روساي سازمان تحقيقات ،آموزش وترويج جهاد كشاورزي استانها روز يكشنبه 26 مرداد در محل مركز آموزش عالي امام خميني(ره) كرج برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي شبكه تلويزيوني بازار با توجه به راه اندازي و ايجاد بخشي با عنوان بازار كشاورزي در شبكه بازار و همچنين اختصاص 2 ساعت از جدول پخش اين شبكه تلويزيوني به اين بخش، نشست هم انديشي بين مديران شبكه بازار و وزارت جهاد كشاورزي با هدف هم انديشي، هم افزايي، تبادل تجارب و نقطه نظرات، ارائه گزارش و همچنين تبيين و تشريح وظايف دوسويه برگزار شد.


در ابتداي اين نشست دكتراسكندر زند معاون وزيرو رئيس سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي ضمن خير مقدم به مدعوين و برنامه سازان گفت: با توجه به افزايش جمعيت كشور و نياز هرچه بيشتر به تأمين غذا ، پرداختن به مقوله كشاورزي بيشتر احساس مي شود.


وي افزود دررابطه با مقوله كشاورزي به مسائل سخت افزاري مانند :كود،آب ،برق و زمين توجه مي كنيم اما به راه هاو دانش استفاده از اين ظرفيت ها توجه لازم رانداشته ايم.


درحال حاضر درتمام دنيا يكي از راه هاي اصلي انتقال دانش و استفاده از اين ظرفيت ها بهره گيري از تلويزيون است كه فعلاً اين كار از طريق شبكه بازار شروع شده واين شبكه گامهاي موثري دراين زمينه برداشته كه جا دارد از مديريت ودست اندركاران آن تشكر كنم .


در ادامه مجيد رجبي معمار مدير شبكه تلويزيوني بازار ضمن تشكر از همكاري وزارت جهاد كشاورزي به اهميت نقش رسانه وتاثير آن در ابلاغ پيام پرداخت وگفت: دوران ما، عصر رسانه است و سرعت تحولات و مسائلي كه امروز در جهان داريم به شدت با تحول رسانه ها ارتباط دارد.


مدير شبكه بازار افزود:اختصاص بخش ويژه كشاورزي را به شبكه بازار براي خود يك توفيق و عنايت مي دانيم و احساس خوبي داريم البته قبلاً كم و بيش برنامه هايي در اين زمينه داشتيم اما الان با توجه به اينكه با يك لوگوي و رنگ و لعاب وبرنامه هاي اختصاصي به اين مقوله مي پردازيم خوشحاليم.


بخش كشاورزي را با يكسري برنامه هاي گزارشي شروع كرديم و تلاش داريم از همه استانها گزارش هاي به روز داشته باشيم.


رجبي معماراظهار داشت:تلاش مي كنيم كه در صورت امكان از اوايل سال 94 يك شبكه مستقل كشاورزي راه اندازي شودو امكان پخش مستقيم هم فراهم شده ودرنظرداريم درشهريورماه امسال هر روز در قالب چند ساعت برنامه زنده با حضور مسئولين وكارشناسان كشاورزي وسازمان هاي مرتبط و تراز اول كشور درجدول پخش برنامه هاي اين شبكه قرار دهيم.


بدين ترتيب با پخش برنامه هاي زنده وارد فاز دوم حوزه بازاركشاورزي خواهيم شد.


درادامه اين نشست مديران ودست اندركاران هر دو سازمان به ايراد سخنراني وارائه گزارش در رابطه با عملكرد واحدهاي خود پرداختند ومسئول بخش ويژه كشاورزي شبكه بازار و مدير گروه تلويزيوني جهاد در جلسه پرسش وپاسخ به سوالات مروجين وبرنامه سازان به صورت تخصصي پاسخ دادند.