درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 14:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12676صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 مرداد 1393 - 02:29
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج: مدیران روابط عمومی انتظارات مدیریت شهری را برآورده کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری کرج باهدف ایجاد وحدت رویه میان مدیران روابط عمومی مدیریت شهری و به منظور رسیدن به روابط عمومی مطلوب و شایسته برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری کرج باهدف ایجاد وحدت رویه میان مدیران روابط عمومی مدیریت شهری و به منظور رسیدن به روابط عمومی مطلوب و شایسته برگزار شد.


به گزارش شارا، روابط عمومی مجموعه ای از اقدامات و تلاش های آگاهانه، ‏سنجیده و برنامه ریزی شده به منظور جلب مشارکت عمومی و ‏استقراء و کسب تفاهم متقابل بین یک سازمان و گروه های مورد ‏نظر آن سازمان است که در مجموعه مدیریت شهری با توجه به اینکه مردم مخاطبین اصلی این نهاد می باشند، نقش روابط عمومی حساس تر می باشد. باید پذیرفت که روابط عمومی دانش، فن، ‏هنر و تخصص است که دارای اصول فلسفی خاصی بوده و از ‏انگیزه بالایی برای خدمتگزاری به مردم و جامعه برخوردار ‏است.


ماهیت غیرمادی روابط عمومی
ماهیت غیر مادی وظایف و مسئولیت های روابط عمومی بسیار حائز اهمیت چرا که تمامی پیکره سازمان با روابط عمومی در ارتباط است و می توان گفت روابط عمومی فعالیتی است مبتنی بر فرهنگ، اجتماع، گروه ها، باورها، اندیشه ها و... روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد. روابط عمومی مجموعه ای است با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی که بی شک حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم این واحد است و اگر این ساختار در چارچوب وظایف خود اقدام به فعالیت کند بی شک عملکردی موفق و اثربخش خواهد داشت.


برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری کرج
شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری کرج نیز با توجه به نقش این حوزه و به منظور برنامه ریزی و سیاستگذاری های کارآمد با حضور مدیران روابط عمومی شهرداری در سازمان ها، مناطق 12گانه و معاونت های فعال در این مجموعه برگزار شد. سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج نیز در این نشست به بیان شرحی از ساختار کنونی روابط عمومی در شهرداری پرداخت و بیان کرد: آنچه امروز در روابط عمومی شاهد آن هستیم ضعف در ‏استفاده از تکنیک ها و فنون نیست بلکه کیفیت استفاده از آنهاست؛ پس شایسته است با بهره گیری از فنون و تکنیک های ‏روابط عمومی بتوانیم نسبت پویایی و ‏نتیجه داشتن عملکرد روابط عمومی ها تلاش کنیم.‏ احمد خیری از روابط عمومی به عنوان یک نهاد ارتباطی متعلق به جامعه مدرن و پیشرفته یاد کرد و افزود: این ساختار در بسیاری از کشورهای پیشرفته در جایگاه واقعی خود قرار گرفته است این در حالی است که در جوامع در حال پیشرفت از خروجی های مثبت و کارآمد روابط عمومی برغم پی بردن به نقش و اهمیت جایگاه این حوزه کمتر استفاده و بهره برداری می شود و بیشتر احساس می شود در این جوامع ساختار روابط عمومی به جای پیشرفت دچار روزمرگی و پراکنده کاری شده است. وی با بیان اینکه ایجاد تغییر و تحول سازنده در ساختار روابط عمومی نیاز به همکاری و تعامل همه مدیران روابط عمومی دارد، عنوان کرد: روابط عمومی ستاد مرکز آماده اجرای سیاست های راهبردی و کارآمدی که از طریق آن پویایی سیستم روابط عمومی در همه مناطق، سازمان ها و معاونت های تحت پوشش مدیریت شهری تضمین می شود، است که از جمله این اقدامات بهره گیری از دانش اساتید در زمینه های مربوط به حوزه روابط عمومی است. این مسئول عنوان کرد: تحقق این مهم که با هدف بررسی و پرداختن به موضوعات مورد نیاز روابط عمومی ها صورت می گیرد، ضمن افزایش پویایی و شادابی در این حوزه، زمینه ساز انجام اقدامات حرفه ای را که لازمه پیشرفت حرفه ای روابط عمومی ها است، می شود.


لزوم ایجاد نظام یکپارچه جهت مدیریت موثر در روابط عمومی ها
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج بر ضرورت ایجاد سیستم و نظامی یکپارچه جهت مدیریت موثر و واحد حوزه روابط عمومی ها به خصوص در مدیریت شهری که به نسبت سایر سازمان ها و ارگان ها مردمی تر است تاکید کرد و از مهمترین اهداف برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ها را تحقق این مهم ذکر کرد. خیری افزود: امکان دریافت، دسته بندی، مدیریت و هدایت گزارش عملکرد واحدهای مدیریت شهری به صورت ماهیانه، زمینه سازی برای افزایش نظارت تخصصی بر حوزه ماموریتی روابط عمومی های، افزایش سطوح حرفه ای تعامل با شهروندان به عنوان مخاطبین اصلی روابط عمومی و ارایه خدمات آموزشی متناسب با موضوعات روز و استانداردهای حوزه روابط عمومی را از دیگر محورهای سیاست گذاری این حوزه ذکر و بر جاری شدن رویکرد فوق در ساختارروابط عمومی تاکید کرد.


مدیران روابط عمومی انتظارات مدیریت شهری را برآورده کنند
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج در خصوص انتظاراتی که مدیریت شهری به عنوان نهادی مردمی از روابط عمومی ها در بخش های مختلف دارد، گفت: انتظار می رود که مدیران روابط عمومی های مدیریت شهری حافظین منافع مدیریت شهری و سفیرانی مردم محور باشند؛ بر این اساس باید به نگاهی که ناشی از عمق شناخت ، تدبیر و بصیر باشد با ورود به موضوعات مرتبط با ماموریت مدیریت شهری با رویکردی اقناعی نسبت به جلب حمایت مثبت افکار عمومی از مجموعه خدمات مدیریت شهری اقدام کنند که این امر به طور قطع می تواند گامی موثر در این خصوص تلقی شود. خیری، انجام فعالیت های ارزشمند مدیریت شهری در قالب شبکه های اجتماعی موثر و تعیین کننده در سطح شهر را مهم و برای این نهاد کارآمد خواند و افزود: بهره گیری از ابزارهای شبکه محور نیز دارای ارزش افزوده فراوان بوده و بر سرمایه اجتماعی شهر می افزاید و از این طریق می توان گفت، مدیریت شهری به نقش حرفه ای خود می پردازد. وی با ارزیابی مثبت از تولید محتوای تخصصی با تاکید بر اینکه این محتوا باید به میزان مناسب و در شان مدیریت شهری تولید شود، گفت: رساندن این میزان به نقطه استاندارد و ایده آل امری مهم و مورد انتظار شهرداری است؛ باتوجه به این امر تحلیل منابع انسانی و ارتقاء دانش و اطلاعات فعالان این عرصه باید در اولویت قرار گیرد.


روایط عمومی مرکز حامی روابط عمومی های فعال در مجموعه مدیریت شهری است
سرپرست روابط عمومی شهرداری کرج در بخشی دیگر با بیان این موضوع که روابط عمومی ستاد مرکز حامی و پشتیبان روابط عمومی های فعال در مجموعه مدیریت شهری است، خطاب به مدیران این حوزه، گفت: ما در مجموعه روابط عمومی ستاد مرکز کار فکری می کنیم تا از این طریق شما حمایت و پشتیبانی شوید علاوه بر این نیز با بهره گیری از توان کارشناسی مجموعه همچنین ارتقاء آن سعی بر افزایش این نقش داریم. خیری، احصاء مشکلات روابط عمومی را از دیگر سیاست ها و برنامه های روابط عمومی شهرداری کرج خواند و افزود: در این خصوص روابط عمومی باهدف احصاء مشکلات این حوزه همچنین تسهیل در نظام اداری مهیای برگزاری نشست های تخصصی با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، کمیسیون فرهنگی و سایر مجموعه های فرهنگی ذیربط می شود. شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری کرج با حضور مدیران روابط عمومی مناطق 12گانه شهرداری، سازمان ها و معاونت های تحت پوشش برگزار شود و مدیران یک به یک در خصوص مسائل و مشکلات این حوزه به گفتگو نشستند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد