درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12559صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 15 خرداد 1401 - 19:04
4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار
من هنوز از انجام روابط عمومی لذت می برم و من هنوز به انجام آن ادامه می دهم اما درک نکردم که پروژه ای مثل گلامتریپرینور چقدر می تواند پر شور باشد، و می تواند مجموعه ای کاملا متفاوت از تجارب یادگیری را برای ما به همراه داشته باشد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حدود شش ماه قبل، وقتی تصمیم گرفتم کار راه اندازی یک پروژه را آغاز کنم، من فکر کردم که برای مقابله با چالش ها آماده هستم. بعد از همه اینها که توانستم روابط عمومی کسب و کار را برای 15 رسانه و بیش از چهار سال با موفقیت راه اندازی کنم. من احساس کردم که همه چیزهایی را که در شروع یک کسب و کار انتظار داریم را می دانم. اما چقدر اشتباه می کردم.


تفاوت اصلی این است که در پروژه جدید من، گلامتروپرنر، ما با مسائلی روبرو شدیم که برای من بسیار مهم بودند. شرکتی که من برای ارائه کالای آن در سال آینده برنامه ریزی می کردم یک هدف ایجاد برنامه دارد و نوآوری هایی برای آموزش دختران درباره کارآفرینی انجام داده است. اشتباه من را نگیرید، من هنوز از انجام روابط عمومی لذت می برم و من هنوز به انجام آن ادامه می دهم اما درک نکردم که پروژه ای مثل گلامتریپرینور چقدر می تواند پر شور باشد، و می تواند مجموعه ای کاملا متفاوت از تجارب یادگیری را برای ما به همراه داشته باشد.


اینک که من با موفقیت بیش از نیمی از کارگاه های زمانبندی شده تابستان را برای گلامتریپرینور میزبانی کردم، می توانم چیزهایی را درباره راه اندازی یک کسب و کار ارائه کنم که باید عمیقا مراقب آنها باشید:


1. یاد بگیرید که شوق را برای انجام کار برانگیزید. ایجاد شوق و شور یک شمشیر دولبه است. کارآفرینان نیاز به شوق و شور درباره آنچه آنها در کسب و کار خود انجام می دهند دارند تا بتوانند در آن موفق شوند. اما شوق و شور می تواند همچنین یک ضرر باشد. وقتی من برای نخستین بار کار خود را در گلامتریپرینور آغاز کردم، هر زمانی که درباره آن صحبت می کردم، من برخوردهای غیر ضروری را در زمینه کاری که انجام دادم می دیدم. من دریافتم که نیاز به قدری در رویکرد خود تجدید نظر کردم در غیر این صورت هیچ کس فعالیت مرا جدی تلقی نمی کرد.

 

یکی از چیزهایی که به من کمک فوق العاده ای کرد استخدام نویسنده از خارج بود که نقطه نظراتی را مطرح کرد. این راه وقتی بود که من افرادی را ملاقات کردم و اشتیاق و ایده هایم را به شیوه ای موجز با آنها درمیان گذاشتم. بنابراین من هرگز مجموعه ای از مسائل در هم و بر هم به آنها نگفتم.


2. از سفر لذت ببرید. وقتی که دارید روی یک پروژه جذاب کار می کنید، بسیار دشوار می شود که بخواهید کسل شوید. با روابط عمومی کسب و کارم، من فکر می کنم می توانم با جریان کار به پیش روم. من یک چیز را در یک زمان گرفتم، و نگران نبودم که نیاز داریم که همه چیز را یکباره انجام دهم. برای گلامتریپرینور، من شخصا دریافتم نگرانی مداوم جایی ایجاد می شود که می خواهم پروژه در یک روز انجام شود، به جای تمرکز بر آنچه می خواهم امروز انجام شود.


3. وقتی مردم چشم اندازهای شما را درک نمی کنند نگران نباشید. وقتی مردم درک نمی کردند که من چه کاری برای گلامتریپرینور انجام می دادم، من بسیار نا امید شدم. وقتی کسی فکر نمی کرد که کارم مهم است، من آن را مثل توهینی شخصی تلقی می کردم. این موضوعی است که برای من در زمانی که فعالیت روابط عمومی شرکت را راه اندازی می کردم وجود نداشت. اما من درک کردم که تا حد امکان باید یاد گرفت که احساسات را از پروژه های جدید تا حد امکان جدا کرد.

 

شب دیگر، برای مثال، من با شخصی قرار داشتم که برای هفته ها او را می دیدم. وقتی می دیدم که او هیچ درکی از چشم انداز گلامتروپرنر نمی گیرد، حالت تدافعی در مقابل او گرفته بودم. من باید به خودم یادآوری می کدم که همه افراد نمی توانند خیلی فوری به بالا بپرند و تمام ایده های مرا درک کنند. سپاسگزار باشید. از طریق دخالت در پروژه گلامتروپرنر، من درک کردم که زمانی برای درک چشم انداز یک پروژه توسط مردم مورد نیاز است.

 

برخی اوقات کارآفرینان ممکن است افراد پیرامون خود کمک بگیرند. چراکه هیچ راهی برای اجرای یک برنامه بدون دیگران وجود ندارد. حتی اگر مالک راه اندازی ایده عالی ای دارد، او نمی تواند هیچ کاری را به تنهایی انجام دهد. زمانی را برای تشکر از مردم اختصاص دهید زیرا بدون آنها هیچ کسب و کاری وجود ندارد. شروع یک شرکت جدید قطعا نیازمند تلاش های تیمی است.


 

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/235398
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد