درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12559صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 15 خرداد 1401 - 19:04
4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار
من هنوز از انجام روابط عمومی لذت می برم و من هنوز به انجام آن ادامه می دهم اما درک نکردم که پروژه ای مثل گلامتریپرینور چقدر می تواند پر شور باشد، و می تواند مجموعه ای کاملا متفاوت از تجارب یادگیری را برای ما به همراه داشته باشد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حدود شش ماه قبل، وقتی تصمیم گرفتم کار راه اندازی یک پروژه را آغاز کنم، من فکر کردم که برای مقابله با چالش ها آماده هستم. بعد از همه اینها که توانستم روابط عمومی کسب و کار را برای 15 رسانه و بیش از چهار سال با موفقیت راه اندازی کنم. من احساس کردم که همه چیزهایی را که در شروع یک کسب و کار انتظار داریم را می دانم. اما چقدر اشتباه می کردم.


تفاوت اصلی این است که در پروژه جدید من، گلامتروپرنر، ما با مسائلی روبرو شدیم که برای من بسیار مهم بودند. شرکتی که من برای ارائه کالای آن در سال آینده برنامه ریزی می کردم یک هدف ایجاد برنامه دارد و نوآوری هایی برای آموزش دختران درباره کارآفرینی انجام داده است. اشتباه من را نگیرید، من هنوز از انجام روابط عمومی لذت می برم و من هنوز به انجام آن ادامه می دهم اما درک نکردم که پروژه ای مثل گلامتریپرینور چقدر می تواند پر شور باشد، و می تواند مجموعه ای کاملا متفاوت از تجارب یادگیری را برای ما به همراه داشته باشد.


اینک که من با موفقیت بیش از نیمی از کارگاه های زمانبندی شده تابستان را برای گلامتریپرینور میزبانی کردم، می توانم چیزهایی را درباره راه اندازی یک کسب و کار ارائه کنم که باید عمیقا مراقب آنها باشید:


1. یاد بگیرید که شوق را برای انجام کار برانگیزید. ایجاد شوق و شور یک شمشیر دولبه است. کارآفرینان نیاز به شوق و شور درباره آنچه آنها در کسب و کار خود انجام می دهند دارند تا بتوانند در آن موفق شوند. اما شوق و شور می تواند همچنین یک ضرر باشد. وقتی من برای نخستین بار کار خود را در گلامتریپرینور آغاز کردم، هر زمانی که درباره آن صحبت می کردم، من برخوردهای غیر ضروری را در زمینه کاری که انجام دادم می دیدم. من دریافتم که نیاز به قدری در رویکرد خود تجدید نظر کردم در غیر این صورت هیچ کس فعالیت مرا جدی تلقی نمی کرد.

 

یکی از چیزهایی که به من کمک فوق العاده ای کرد استخدام نویسنده از خارج بود که نقطه نظراتی را مطرح کرد. این راه وقتی بود که من افرادی را ملاقات کردم و اشتیاق و ایده هایم را به شیوه ای موجز با آنها درمیان گذاشتم. بنابراین من هرگز مجموعه ای از مسائل در هم و بر هم به آنها نگفتم.


2. از سفر لذت ببرید. وقتی که دارید روی یک پروژه جذاب کار می کنید، بسیار دشوار می شود که بخواهید کسل شوید. با روابط عمومی کسب و کارم، من فکر می کنم می توانم با جریان کار به پیش روم. من یک چیز را در یک زمان گرفتم، و نگران نبودم که نیاز داریم که همه چیز را یکباره انجام دهم. برای گلامتریپرینور، من شخصا دریافتم نگرانی مداوم جایی ایجاد می شود که می خواهم پروژه در یک روز انجام شود، به جای تمرکز بر آنچه می خواهم امروز انجام شود.


3. وقتی مردم چشم اندازهای شما را درک نمی کنند نگران نباشید. وقتی مردم درک نمی کردند که من چه کاری برای گلامتریپرینور انجام می دادم، من بسیار نا امید شدم. وقتی کسی فکر نمی کرد که کارم مهم است، من آن را مثل توهینی شخصی تلقی می کردم. این موضوعی است که برای من در زمانی که فعالیت روابط عمومی شرکت را راه اندازی می کردم وجود نداشت. اما من درک کردم که تا حد امکان باید یاد گرفت که احساسات را از پروژه های جدید تا حد امکان جدا کرد.

 

شب دیگر، برای مثال، من با شخصی قرار داشتم که برای هفته ها او را می دیدم. وقتی می دیدم که او هیچ درکی از چشم انداز گلامتروپرنر نمی گیرد، حالت تدافعی در مقابل او گرفته بودم. من باید به خودم یادآوری می کدم که همه افراد نمی توانند خیلی فوری به بالا بپرند و تمام ایده های مرا درک کنند. سپاسگزار باشید. از طریق دخالت در پروژه گلامتروپرنر، من درک کردم که زمانی برای درک چشم انداز یک پروژه توسط مردم مورد نیاز است.

 

برخی اوقات کارآفرینان ممکن است افراد پیرامون خود کمک بگیرند. چراکه هیچ راهی برای اجرای یک برنامه بدون دیگران وجود ندارد. حتی اگر مالک راه اندازی ایده عالی ای دارد، او نمی تواند هیچ کاری را به تنهایی انجام دهد. زمانی را برای تشکر از مردم اختصاص دهید زیرا بدون آنها هیچ کسب و کاری وجود ندارد. شروع یک شرکت جدید قطعا نیازمند تلاش های تیمی است.


 

منبع: http://www.entrepreneur.com/article/235398
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد