درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 20:01   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12527صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 15 دی 1400 - 23:01
فنون روابط عمومی را بخوانید
کتاب فنون روابط عمومی اثری در شش فصل برآن است تا تصاویری از فنون مختلف در عرصه رسانه ای ، تبلیغاتی و ارتباطات میان فردی به خواننده ارایه کند .
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||کتاب فنون روابط عمومی اثری در شش فصل برآن است تا تصاویری از فنون مختلف در عرصه رسانه ای، تبلیغاتی و ارتباطات میان فردی به خواننده ارایه کند.


 کتاب ˈ فنون روابط عمومیˈ تصاویری از فنون ارتباطات میان فردی، سازمانی، رسانه ای، اینترنتی و تبلیغی را معرفی می کند.
 
 درپیشگفتار این اثر به قلم مهدی باقریان نویسنده کتاب می خوانیم ، بدون شک مساله ای که اکثر استادان، کارشناسان و دانشجویان در حوزه فعالیت های روابط عمومی با آن مواجهه هستند فقدان و کمبود منابع جامع و کامل در زمینه فنون و تاکتیک های روابط‌عمومی است.
 
 جهت دادن دیدگاه منسجم و روشن نسبت به فنون روابط عمومی از هدف های انتشار این کتاب 265 صفحه ای است، این اثر ابزاری است که به وسیله آن می توان به درک واحدی از روش های جدید بهبود تصویر این حرفه و سازمان رسید. در واقعه این کتاب تا حدود بسیار زیادی به مطالب ناقص ارایه شده در زمینه فنون روابط عمومی خاتمه می دهد.
 
 تبلیغات پستی، مقالات، سایت ها اینترنتی، تبلیغات هوایی و زمینی، رادیو و تلویزیون، تبلیغات بنری، ماهواره، تبلیغات ناخواسته، تلویزیون در ایران، نقش اطلاع رسانی بسته بندی، آداب نامه الکترونیکی، روابط رسانه ای دیجیتال، روابط عمومی و رسانه های اجتماعی، وب سایت های موبایل، توصیه های نگارشی و کاربردی، وبلاگ، شبکه های اجتماعی و... از جمله مطالب این کتاب را تشکیل می دهد.
 

مرکز پخش:

66570194(021)

66943670 (021)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد