درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1231صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 9 مهر 1399 - 11:07
پیام های ارتباطی غیر کلامی
ارتباطات غیر کلامی عبارت است از کلیه پیام‌هایی که افراد علاوه بر خود کلام آنها را نیز مبادله می‌کنند. طرز قرار گرفتن خود و اشیا، راه رفتن، ایستادن، حرکات چهره و چشم‌ها، لحن صدا، طرز لباس پوشیدن و ... جملگی نشانه‌های ارتباطات غیر کلامی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| از آنجا که ارتباطات فقط محدود به ارتباطات کلامی و نوشتاری نیستند و بعد غیر کلامی ارتباطات نیز گاهی از دو بعد دیگر پر اهمیت تر است لذا در روابط فردی و اجتماعی توجه و تأکید بر ارتباطات غیرکلامی حائز اهمیت است.

 

ارتباطات غیرکلامی عبارت است از کلیه پیام‌هایی که افراد علاوه بر خود کلام آنها را نیز مبادله می‌کنند. طرز قرار گرفتن خود و اشیا، راه رفتن، ایستادن، حرکات چهره و چشم‌ها، لحن صدا، طرز لباس پوشیدن و ... جملگی نشانه‌های ارتباطات غیر کلامی هستند.

 

به عبارت دیگر، پیام های غیر کلامی طیف وسیعی از رفتار، اعمال، آرایش و نمایش را شامل می‌شود که گستره و دامنه وسیعی از پدیده‌ها را پوشش می‌دهند. آنها محدوده بزرگی از هستی رفتار انسان را در بر می‌گیرند. حالات چهره و وضعیت فیزیکی بدن و اندام شما، آرایش و چگونگی وضعیت ظاهری و دکوراسیون و چیدمان اسباب و اثاثیه منزل یا مغازه یا کارگاه و ساختمانی که در آن ساکن هستید، مرغوبیت، کمیت یا کیفیت آنها، لحن بیان، انتخاب کلمات خاص بیان شده، گرفتگی و زیر و بم صدا از علائم و رفتارهای غیرکلامی هستند که در ارتباط مان با دیگران استفاده می‌کنیم.

 

نوع موسیقی انتخابی، خشونت و ترور و خرابکاری، آمار مربوط به قتل ها و اعدام ها و میزان جرایم و شکایت و سرقت ها و پرونده‌های مربوط به آنها و نحوه رسیدگی به جرایم و مجازات عاملین آنها سایر علائم مربوط به ارتباطات غیر کلامی به شمار می‌روند که در شناخت هر فرد از یک جامعه و روابط میان افراد نمایان است.

 

حیای شما، قهر و آشتی شما همه و همه در ارتباط تان با اطرافیان تأثیر و تأثر دارد و شما از برانگیختگی و ابراز این احساسات به دیگران می‌فهمانید که چگونه انسانی هستید و این پیام ها گویای این است که شما آن گونه هستید که رفتار می‌کنید و نه آن گونه که خودتان و دیگران درباره شما فکر می‌کنند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد