درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:41   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12279صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 7 مرداد 1393 - 11:29
فیسبوک مرتبط ترین رسانه روابط عمومی برای همیشه
ریچارد برونل - همه اینها چه ربطی به روابط عمومی دارد؟ اگر تاکنون شنیده باشید، افراد زیادی پیش بینی کرده اند که فیسبوک در آغاز راه سقوط قرار دارد و دیر یا زود باید از عرصه شبکه های اجتماعی بیرون برود. برای اینکه عادلانه سخن بگوییم، بازار بورس در سال 2012 دچار شرایط ویژه ای شد. یک سلسله از داستان های بی پایان درباره اینکه چرا مخاطبان جوان تر مایل به ترک فیسبوک می باشند نوشته شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل- درآمد سه ماهه دوم فیسبوک این هفته منتشر شد و ثابت کرد که شایعات درباره مرگ فیسبوک تا حد زیادی اغراق آمیز بوده است.


به گزارش گروه ترجمه شارا، شرکت فیسبوک در سه ماهه اخیر 2.8 میلیارد دلار عایدات داشته است که نسبت به سال گذشته %55 افزایش را تجربه کرده است. این درآمد بیش از پیش بینی وال استریت ژورنال برای سه ماهه نهم فیسبوک بوده است. این شرکت در مسیر کنترل 9.5 درصد ی از بازار تبلیغات دیجیتالی در ایالات متحده امریکا می باشد، رقمی که در سال 2012 به 5.9% می رسید.


بنابراین فیسبوک رکورد دار وال استریت در روز سه شنبه بود و مارک زوکربرگ اکنون ثروتمندتر از سرگئی برایان و لری پیچ، موسسان گوگل است.


همه اینها چه ربطی به روابط عمومی دارد؟ اگر تاکنون شنیده باشید، افراد زیادی پیش بینی کرده اند که فیسبوک در آغاز راه سقوط قرار دارد و دیر یا زود باید از عرصه شبکه های اجتماعی بیرون برود. برای اینکه عادلانه سخن بگوییم، بازار بورس در سال 2012 دچار شرایط ویژه ای شد. یک سلسله از داستان های بی پایان درباره اینکه چرا مخاطبان جوان تر مایل به ترک فیسبوک می باشند نوشته شد و اینکه به چه کسی اجازه داده شده است که اخبار منفی درباره تغییرات الگوریتم، نگرانی های حریم خصوصی و تجربه های روانشناسانه و ... را فراموش کند.


در پی گزارش درآمد این هفته سایت فیسبوک، آنچه باید مورد توجه متخصصان روابط عمومی قرار گیرد، رشد رو به افزایش کسب و کارهای متوسط و کوچکی است که در فیسبوک حضور پیدا می کنند. بر اساس آخرین گزارش سی میلیون کسب و کار ، با 19 میلیون موبایل فعال از فیسبوک استفاده می کنند.


احتمال آن وجود دارد که صفحه ای از برند شما در حال حاضر در فیسبوک ایجاد شده باشد. اجازه دهید این را به شما یادآوری کنم که شما نیاز به تعامل با مخاطبان خودتان از طریق بسترهای موجود دارید. و به خاطر داشته باشید که نکته کلیدی در کشت برند خود در فیسبوک این است که:


ارزش های اصلی خودتان، مخاطبان فعلی و انتشارات آنها را شناسایی کنید.
سوالاتی بپرسید، داستان هایی بگویید، به افراد گوش دهید و مرتبط شوید.
غنی، هوشمند و جذاب باشید.
همیشه تولید محتوا خوب را برای پیشی گرفتن از تغییرات الگوریتم تجربه کنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/25/facebook-just-as-relevant-as-ever-for-pr/?hq_e=el&hq_m=2919126&hq_l=13&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد