درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12279صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 7 مرداد 1393 - 10:53
فیسبوک مرتبط ترین رسانه روابط عمومی برای همیشه
ریچارد برونل - همه اینها چه ربطی به روابط عمومی دارد؟ اگر تاکنون شنیده باشید، افراد زیادی پیش بینی کرده اند که فیسبوک در آغاز راه سقوط قرار دارد و دیر یا زود باید از عرصه شبکه های اجتماعی بیرون برود. برای اینکه عادلانه سخن بگوییم، بازار بورس در سال 2012 دچار شرایط ویژه ای شد. یک سلسله از داستان های بی پایان درباره اینکه چرا مخاطبان جوان تر مایل به ترک فیسبوک می باشند نوشته شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ریچارد برونل- درآمد سه ماهه دوم فیسبوک این هفته منتشر شد و ثابت کرد که شایعات درباره مرگ فیسبوک تا حد زیادی اغراق آمیز بوده است.


به گزارش گروه ترجمه شارا، شرکت فیسبوک در سه ماهه اخیر 2.8 میلیارد دلار عایدات داشته است که نسبت به سال گذشته %55 افزایش را تجربه کرده است. این درآمد بیش از پیش بینی وال استریت ژورنال برای سه ماهه نهم فیسبوک بوده است. این شرکت در مسیر کنترل 9.5 درصد ی از بازار تبلیغات دیجیتالی در ایالات متحده امریکا می باشد، رقمی که در سال 2012 به 5.9% می رسید.


بنابراین فیسبوک رکورد دار وال استریت در روز سه شنبه بود و مارک زوکربرگ اکنون ثروتمندتر از سرگئی برایان و لری پیچ، موسسان گوگل است.


همه اینها چه ربطی به روابط عمومی دارد؟ اگر تاکنون شنیده باشید، افراد زیادی پیش بینی کرده اند که فیسبوک در آغاز راه سقوط قرار دارد و دیر یا زود باید از عرصه شبکه های اجتماعی بیرون برود. برای اینکه عادلانه سخن بگوییم، بازار بورس در سال 2012 دچار شرایط ویژه ای شد. یک سلسله از داستان های بی پایان درباره اینکه چرا مخاطبان جوان تر مایل به ترک فیسبوک می باشند نوشته شد و اینکه به چه کسی اجازه داده شده است که اخبار منفی درباره تغییرات الگوریتم، نگرانی های حریم خصوصی و تجربه های روانشناسانه و ... را فراموش کند.


در پی گزارش درآمد این هفته سایت فیسبوک، آنچه باید مورد توجه متخصصان روابط عمومی قرار گیرد، رشد رو به افزایش کسب و کارهای متوسط و کوچکی است که در فیسبوک حضور پیدا می کنند. بر اساس آخرین گزارش سی میلیون کسب و کار ، با 19 میلیون موبایل فعال از فیسبوک استفاده می کنند.


احتمال آن وجود دارد که صفحه ای از برند شما در حال حاضر در فیسبوک ایجاد شده باشد. اجازه دهید این را به شما یادآوری کنم که شما نیاز به تعامل با مخاطبان خودتان از طریق بسترهای موجود دارید. و به خاطر داشته باشید که نکته کلیدی در کشت برند خود در فیسبوک این است که:


ارزش های اصلی خودتان، مخاطبان فعلی و انتشارات آنها را شناسایی کنید.
سوالاتی بپرسید، داستان هایی بگویید، به افراد گوش دهید و مرتبط شوید.
غنی، هوشمند و جذاب باشید.
همیشه تولید محتوا خوب را برای پیشی گرفتن از تغییرات الگوریتم تجربه کنید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/07/25/facebook-just-as-relevant-as-ever-for-pr/?hq_e=el&hq_m=2919126&hq_l=13&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد