درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12183صفحه نخست » چهارشنبه، 1 مرداد 1393 - 05:21
زیان ۱۰۸ میلیارد دلاری آمریکائیان از ضعف خدمات مشتری شرکت‌ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد ضعف خدمات مشتری سالانه ۱۰۸ میلیارد دلار به آمریکایی‌ها زیان می‌رساند.به گزارش وب‌سایت smartcustomerservice، نتایج یک نظرسنجی آنلاین که توسط موسسه هریس پُل و به سفارش شرکت کلیک‌سافت‌ویر انجام گرفته است نشان می‌دهد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد ضعف خدمات مشتری سالانه ۱۰۸ میلیارد دلار به آمریکایی‌ها زیان می‌رساند.به گزارش وب‌سایت smartcustomerservice، نتایج یک نظرسنجی آنلاین که توسط موسسه هریس پُل و به سفارش شرکت کلیک‌سافت‌ویر انجام گرفته است نشان می‌دهد آمریکایی‌ها به خاطر خدمات مشتری ضعیف کسب و کارها سالانه ۱۰۸ میلیارد دلار زیان می‌بینند. در نظرسنجی دو هزار و ۵۱ نفر شرکت کرده‌اند که از میان آن‌ها یک هزار و ۱۹۷ نفر شاغل بوده‌اند. یافته‌های این مطالعه حکایت از این دارد که هر فرد شاغل در آمریکا به طور متوسط سالی ۳۰.۸ ساعت از کل ساعت کاری‌اش را صرف انتظار برای دریافت پاسخ از مراکز خدمات مشتری می‌کند. در چنین مواردی، حتی اگر خود کارکنان هزینه این انتظار را بپردازند، در هر صورت بازدهی کل کسب و کار آن‌ها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

بر اساس محاسبات شرکت کلیک‌سافت‌ویر، وقتی را که کارکنان برای دریافت پاسخ از مراکز خدمات مشتری هدر می‌دهند، باعث می‌شود شرکت‌ها به ازای هر یک از کارکنانشان سالانه ۹۰۰ دلار ضرر کنند. مشتریان آمریکایی از بانکداری، خدمات تعمیر لوازم خانگی و بیمه به عنوان صنایعی نام برده‌اند که تماس با آن‌ها وقت زیادی می‌گیرد. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد هر آمریکایی سالانه به طور متوسط ۶ ساعت از وقت خود را صرف تماس با مرکز خدمات مشتری بانک‌ها می‌کند. این رقم در مورد صنعت خدمات تعمیر لوازم خانگی ۵.۳ ساعت و برای امور بیمه ۴.۷ ساعت است. آمریکاییان سالانه ۳.۷ ساعت از وقت‌شان را نیز صرف حل مشکلات مربوط به صنعت خودروسازی می‌کند و ۳.۱ ساعت را نیز صرف ارتباط با مراکز بهداشتی و سلامتی می‌کنند. برقراری ارتباط با صنعت خدمات ارتباطی نیز سالانه ۲.۵ ساعت و ارتباط با نهادهای دولتی نیز سالانه ۲.۲ ساعت از وقت مشتریان را می‌گیرند. این ارقام در مورد دو صنعت فروشگاهی و تاسیسات عمومی نیز به ترتیب ۱.۸ ساعت و ۱.۵ ساعت است.

در این نظرسنجی بیش از یک سوم پاسخگویان گفته‌اند به خاطر نارضایتی از خدمات مشتری ارائه شده از سوی شرکت‌ها استفاده از خدمات آن‌ها و یا حتی استفاده از برند آن‌ها را متوقف کرده‌اند. ۷۲ درصد نیز گفته‌اند نارضایتی آن‌ها از خدمات مشتری آن‌ها را واداشته با مدیران ناظر تماس بگیرند. ۱۰ درصد نیز گفته‌اند با نمایندگان خدمات مشتری شرکت‌ها با صدای بلند و اعتراض‌آمیز صحبت کرده‌اند. ۱۳ درصد نیز گفته‌اند نارضایتی خود از خدمات مشتری شرکت‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی با دیگران در میان گذاشته‌اند. ۶ درصد برای دریافت خدمات بهتر و سریع‌تر به دروغ گفتن و ۳ درصد نیز به خواهش تمنا متوسل شده‌اند. ۳ درصد نیز گفته‌اند به راست یا دروغ گریه کرده‌اند.

منتظر گذاشتن مشتریان، ناتوانی پاسخگویان برای حل مشکل و عدم درک مشکل مشتریان از سوی آن‌ها نیز از جمله مهم‌ترین عواملی است که بیشترین نارضایتی را در میان مشتریان آمریکایی به وجود آورده است.

همکاران سیستم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد