درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12054صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 26 تیر 1393 - 18:37
چگونه تور کتاب هیلاری کلینتون امیدهای رئیس جمهوری را از بین برد؟
فلوید براون - وقتی هیلاری کلینتون کتاب جدیدش را منتشر کرد، انتخاب سختی بود، قرار بود این کتاب شروع کمپین روابط عمومی مثبتی باشد که نگاه ها را نسبت به وی به شدت مثبت کند. سیاستمداران اغلب نسخه های کتاب را برای ارائه به افسران برجسته ارسال می کردند تا بتوانند در مورد به ریاست رساندن هیلاری کلینتون در انتخابات 2016 کاری کرده باشند.
  

 

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فلوید براون- وقتی هیلاری کلینتون کتاب جدیدش را منتشر کرد، انتخاب سختی بود، قرار بود این کتاب شروع کمپین روابط عمومی مثبتی باشد که نگاه ها را نسبت به وی به شدت مثبت کند.


سیاستمداران اغلب نسخه های کتاب را برای ارائه به افسران برجسته ارسال می کردند تا بتوانند در مورد به ریاست رساندن هیلاری کلینتون در انتخابات 2016 کاری کرده باشند.


خوب، اگر کمپین انتخابات ریاست جمهوری می توانست بیانی از تور کتابش باشد، او اکنون باید از این کار دست می کشید...


همچنان که کریس کیلیزا در واشینگتن پست نوشت: «ممکن است تور کتاب یک بازنمایی خوب از آنچه کمپین هیلاری ممکن است بدان شبیه است باشد و اینکه هیلاری کلینتون هفته بدی را در واشینگتن سپری کرد.»


هیلاری باید واقعا این مساله را به فال بد بگیرد.


به ویژه اکنون که ارائه او به سرعت با یک فاجعه تمام عیار در روابط عمومی به ضرر او تمام شد...


از انتخاب های سخت تا انتخاب های بد
نگارش های بد مطبوعاتی از زمانی آغاز شد که هیلاری پیامی را در ای بی سی نیوز پخش کرد که طی آن گفت وقتی در سال 2001 کاخ سفید را ترک کردم همانند مرده ای شکستم. این یکی از نخستین انتخاب های ضعیفی بود که چهره عمومی او را به شدت تخریب کرد.


هیلاری به ویژه دست در بینی رسانه هایی کرد که او را در چشم عموم مردم آویخته بودند...


اظهار نظر او را مرده ای شکست خورده نشان می دهد در حالیکه منطبق بر واقعیات نیست....


بدین معنا که او پیش از ترک کاخ سفید توافقی را برای کتابش امضاء می کند که بیش از 8 میلیون دلار می ارزد. هر کسی می تواند به راحتی در اینترنت جستجو کند که او 200 هزار دلار را برای یک سخنرانی کمتر از یک ساعته دریافت می کند.


علاوه بر این، سوابق مالی نشان می دهد که هیلاری و بیل درآمد ناخالصی بالغ بر 100 میلیون دلار را از زمانی که بانوی اولی خویش را آغاز کرده تا زمانی که در کمپین ریاست جمهوری در سال 2008 شرکت کرده بدست آورده اند. از زمان ترک کاخ سفید، بیل کلینتون به تنهایی بالغ بر 100 میلیون دلار از سخنرانی هایش دریافت کرده است.


با این گفته ها و واقعیات آیا یک نفر در واشینگتن پیدا می شود که این شرایط هیلاری را برابر با «شکست» تصور کند.


همانطور که هر شوهری از همسرش حمایت می کند، بیل کلینتون نیز از هیلاری در رسانه دفاع کرده است. اما این کار در نهایت آسیب بیشتری را به چهره هیلاری زده است...


هیل در مصاحبه با بیل گزارش می دهد: «هیلاری کلینتون در گذشته تلاش زیادی برای کمک به مادران باردار در خانواده های فقیر در دهه 1970 انجام داده است. و بیل کلینتون توضیح می دهد که او به همراه وزیر سابق امور خارجه در آخر هفته ها به فروشگاه های مواد غذایی می رفته و از نزدیک و به طور منظم با مردم صحبت می کرده است.»


این نقل قول روشن می کند که سبک زندگی آنها به گونه ای بوده است که بتوانند در تعطیلات آخر هفته به میان مردم بروند و به عنوان مثال بازدیدی را از کودکان در باغ وحش داشته باشند.
اما خبر بد به اینجا ختم نمی شود...


کتاب آینده هیلاری را نابود کرد
وقایع قدیمی کلینتون، ادوارد کلین، در حمله رعدآسای روابط عمومی هیلاری نشان می دهد که آخرین صفحه ترنر، کینه و عداوت خانوادگی وی کلینتون ها را در برابر اوباماها قرار داده است.


کتاب کلینز (که به طور چشمگیری بیشتر از کتاب هیلاری به فروش رفته است تصویری بسیار متفاوت را از آنچه متخصصان روابط عمومی هیلاری برجسته کرده اند ارائه می دهد.


کلاین هیچ ارجاعی به گذشته نمی دهد.
برای مثال، از بیل کلینتون نقل می کند: «من از آن مرد اوباما متنفرم بیشتر از هر کسی که در عمرم دیده ام و بیشتر از هر انسانی که تاکنون در زندگی دیده ام.»
در بخش دیگری از این کتاب، کلین درباره اینکه چگونه میشل اوباما به هیلاری نسبت هیلدبیست می دهد. این واژه که به تازگی ابداع شده است بیان کننده وحشی گری در زیر نقابی نرم را می دهد که برای شوهرش ایجاد کرده است.


قطعا شراط ایجاد شده برای هیلاری کلینتون که او را از اوباما جدا می کند برای او به منزله شکست قطعی است و هیلاری به چنین چهره ای که توسط روابط عمومی ایجاد شده نمی تواند در انتخابات 2016 نتیجه قابل قبولی را بگیرد.


مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع: http://stateofglobe.com/2014/07/16/how-hillarys-book-tour-killed-presidency-hopes/
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد