درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 12019صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 24 تیر 1393 - 11:41
فرصتی برای ارتقا جایگاه زنان در روابط عمومی
با عنایت به برنامه توسعه هزاره سازمان ملل و نیز سند چشم انداز 20 ساله و 5 ساله کشور مبنی بر حضور بانوان در مسئولیت های اجتماعی و فراهم آمدن بستر حضور زنان در فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در دولت تدبیر و امید انتظار می رود تغییر نگرشی در دیدگاه مدیران استان نسبت به حضور زنان فعال در عرصه روابط عمومی ها اتفاق افتد.
  

فرصتی برای ارتقا جایگاه زنان در روابط عمومی
فخرالسادات خامسی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد


همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)-  حضور تمامی افراد در صحنه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی یکی از الزامات دستیابی به توسعه پایدار است. از سوی دیگر شرایط جامعه امروزی درگیر شدن همه افراد را در اداره امور کشور، ضروری ساخته و دولت ها را وادار نموده برای سازگاری با محیط به سازوکارهای مدیریتی مختلفی از جمله توانمندسازی، روی بیاورند. یکی از عرصه هایی که در ابعاد فرهنگی دستیابی به توسعه، نقش اساسی ایفا می کند حرفه روابط عمومی است. عرصه ای که زنان بواسطه برخورداری از عواطف انسانی، صبر و حوصله، خلاقیت و ابتکار، دقت و ظرافت در انجام امور و مهارت برقراری ارتباط موثر می توانند در آن نقش آفرینی موثری داشته باشند.


اما علیرغم این که بخش عظیمی از نیروهای جامعه را زنان متخصص و توانمند شکل می دهند؛ این ظرفیت اغلب در دستگاه های دولتی و روابط عمومی ها به ویژه در استان یزد مورد غفلت قرار گرفته است. گواه آن حضور کمرنگ بانوان در برخی از دستگاه ها و محرومیت آن ها از تصدی پست مدیریت در روابط عمومی های استان است و این به معنای عدم اعتماد و باور به حضور بانوان در این پست است. کما این که حتی در پست های کارشناسی نیز ارجحیت بر استفاده از نیروی انسانی مرد است و استفاده از توانمندی های زنان نیز تنها به نقش هماهنگ کننده امور، اپراتوری و منشی گری محدود شده است.


با عنایت به برنامه توسعه هزاره سازمان ملل و نیز سند چشم انداز 20 ساله و 5 ساله کشور مبنی بر حضور بانوان در مسئولیت های اجتماعی و فراهم آمدن بستر حضور زنان در فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در دولت تدبیر و امید انتظار می رود تغییر نگرشی در دیدگاه مدیران استان نسبت به حضور زنان فعال در عرصه روابط عمومی ها اتفاق افتد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد