درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 22:16   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11857صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 15 تیر 1393 - 16:24
بهترین الگوهای رفتاری هفته در جام جهانی
آیا اینتروب ها را دوست دارید؟ چطور یک رویداد را بدون اینتروب تجربه یا مشاهده کرده اید؟ اینتروب مانند قرار گرفتن در یک اتاق جهانی است که بهترین کمدین ها و مفسران یا جالب ترین دوستان در حلقه شبکه های اجتماعی را می توان در آن مشاهده کرد و این یک روند آنلاین و رسانه های اجتماعی است که باعث می شود شما در رویدادی چون جام جهانی غرق شوید.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لوئیس مارسلند- آیا اینتروب ها را دوست دارید؟ چطور یک رویداد را بدون اینتروب تجربه یا مشاهده کرده اید؟ اینتروب مانند قرار گرفتن در یک اتاق جهانی است که بهترین کمدین ها و مفسران یا جالب ترین دوستان در حلقه شبکه های اجتماعی را می توان در آن مشاهده کرد و این یک روند آنلاین و رسانه های اجتماعی است که باعث می شود شما در رویدادی چون جام جهانی غرق شوید.


آمارها این حقیقت را نشان می دهند که ما به طور فزاینده ای صفحات مان را یکپارچه می کنیم، تلویزیون را با تلفن یا تبلت دستی تماشا می کنیم. بیشتر برنامه های تلویزیونی (سریال ها و سبک زندگی) این روزها از هاشتگ ها استفاده می کنند بنابراین مردم می توانند نظر بدهند یا درباره محتوای آنچه مصرف می کنند به محض وقوع گفتگو کنند. این دقیقا مثل این است که شما در یک اتاق هستید و با دوستان خود بعد از یک فیلم قهوه می نوشید و گفتگو می کنید.


جام جهانی به ویژه برخی از الگوهای رفتاری کلاسیک را تولید کرده است و به همین دلیل جمعه و روزهای تعطیلی مدرسه، به نظر من بهترین الگوها در هفته گذشته چیزهایی بودند که در سراسر جهان به عنوان روند مطرح بودند.


• مرا گاز می گیرد
من حریفان بدنام را تماشا نکردم، اما لحظاتی در توییتر بودند که بعد از پایان بازی و در عرض پنج دقیقه من درباره آن می دانم، چراکه در همان زمان ها یادداشت های همه گیری در توییتر توییت می شد و در حدود 20 دقیقه ادامه می یافت و چه واقعی و چه دستکاری شده خنده دار بودند.


آنچه واقعا جالب بود وقتی که از طریق کلیک بر روی هاشتگ #Suarez به روند ها مراجعه می کردید این بود که در تمام زبان ها اعتراض هایی وجود داشت. این تقریبا بی سابقه بود اما بعد از جام جهانی هیچ رویداد جهانی اینچنین چیزی را نمی توان دید.


حتی تعداد معدودی از آنچه در 48 تا 72 ساعت در میان گذاشته می شد بعد از رویداد جهانی الگو شده بود این مساله حتی برای رفتارهای ویروسی و توییتر نیز صادق بود. این حقیقت برساخته اخبار بین المللی است که به عنوان الگوهای رفتاری در جریان رسانه ای و رسانه های اجتماعی بازی می شد. #Suarez قطعا بدنام ترین بازیکن فوتبال حال حاضر است.


او همه چیز را از جمله پوستر های فک و دندان های دراکولا را تا تبلیغات فست فود را به تمسخر گرفته است و حتی در یکی از عکس های کلاسیک او یک قلاده و پوزبند سگ به سر می کند. بر مبنای تحلیل Topsy.com بالغ بر 11 میلیون توییت درباره حادثه گاز گرفتن سوارز وجود دارد.


منبع: http://www.bizcommunity.com/Article/196/23/115729.html#topstory
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد