درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 01:54   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11301صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 18 خرداد 1393 - 07:07
مهم‌ترین ویژگی‌های جام‌جهانی برزیل
تب فوتبال با نزدیک شدن به جام‌جهانی 2014 بار دیگر جهان را فراگرفته است. مسابقاتی که به عنوان پربیننده‌ترین رویداد ورزشی در جهان ویژگی‌های خاص خود را دارد.بر همین اساس پایگاه خبری ایندیا به 10 ویژگی منحصربه‌فرد این جام به میزبانی برزیل پرداخته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مسابقاتی که به عنوان پربیننده‌ترین رویداد ورزشی در جهان ویژگی‌های خاص خود را دارد.بر همین اساس پایگاه خبری ایندیا به 10 ویژگی منحصربه‌فرد این جام به میزبانی برزیل پرداخته است.

1-
جام‌جهانی 2014 بیستمین جام‌جهانی فوتبال در جهان است. این مسابقات قرار است از 12 ژوئن تا 13 ژوئیه 2014 (از 23 خردادماه به مدت یک ماه) در برزیل برگزار شود. نخستین بار برزیل در سال 1950 میزبان این مسابقات بود و این دومین مرتبه است که میزبانی آن را به عهده دارد.


2- در این جام برای نخستین بار از فناوری خط دروازه (گل - لاین) استفاده خواهد شد. فناوری خط دروازه شیوه‌ای برای تعیین عبور کامل توپ از خط به کمک دستگاه‌های الکترونیکی است که به داوران برای اطمینان از گل‌شدن توپ کمک می‌کند.


3- اسپانیا پس از پیروزی یک بر صفر برابر هلند در فینال جام‌جهانی 2010 و کسب نخستین عنوان قهرمانی جام‌جهانی، در این دوره مدافع عنوان قهرمانی است.


4- مجموع جایزه نقدی که توسط فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای مسابقات پیشنهاد شده 576 میلیون دلار آمریکا است. این رقم 37 درصد بیشتر از میزان اختصاص داده شده برای مسابقات جام‌جهانی 2010است.


5- توپ رسمی جام‌جهانی 2014 آدیداس «برازوکا» نامیده می‌شود. اسمی که بر اساس رای گیری عمومی از یک میلیون نفر از هواداران فوتبال برزیل انتخاب شد.


6- مسابقات جام‌جهانی 2014 گران‌ترین مسابقات در تاریخ این بازی‌ها است.


7- آرم رسمی این مسابقات با عنوان الهام توسط آژانس برزیلی «آفریقا» خلق شده است. طرح این آرم براساس تصویری از سه دست پیروز است که جام‌جهانی را با هم بالا برده‌اند و رنگ زرد و سبز آن به معنای استقبال گرم برزیل از جهانیان در کشورشان است


8- «آرمادیلو» حیوانی که برای دفاع در مقابل شکارچیان خودش را به شکل یک توپ گرد در می‌آورد، از سوی فیفا به عنوان نماد رسمی این مسابقات انتخاب شد.


9- فیفا و شرکت موسیقی سونی در 24 ژانویه 2014 اعلام کردند که آهنگ رسمی مسابقات با عنوان «ما یکی هستیم» توسط سه خواننده و به سه زبان اجرا خواهد شد


10- برخی از حامیان مالی اصلی جام‌جهانی 2014، شرکت‌های آدیداس، کوکا کولا، شرکت هواپیمایی امارات، سونی، بودوایزر، مک دونالد، ویزا و جانسون اند جانسون هستند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۲۱۶

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد