درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:02   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11783صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 11 تیر 1384 - 12:20
شش عنصر کلیدی که کارکنان تان را وادار به گفتن داستان نشان تجاری شما می کند
نویسنده : متیو شوارتز مترجم: سحر بشارتی راد - این مسئله به یک استعاره متداول در حوزه های بازاریابی و ارتباطات تبدیل شده است که کارکنان بهترین سفیران نشان تجاری هستند. البته این مسئله درست است، اما لزوما موثرترین روش برای افشای پیام تان توسط کارگران و تبلیغ شرکت نخواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این مسئله به یک استعاره متداول در حوزه های بازاریابی و ارتباطات تبدیل شده است که کارکنان بهترین سفیران نشان تجاری هستند. البته این مسئله درست است، اما لزوما موثرترین روش نخواهد بود.


کارکنان می خواهند داستان شرکت خود را بگویید، اما نمی خواهند فقط یک سخنگو باشند. آنها می خواهند آن را به گونه ای بیان کنند که با شبکه های اجتماعی شان عجین شود و بتواند منجر به آغاز گفتگو گردد.


به عنوان مثال، کارکنان گروه W2O نمی خواهند "طرفداران" یا "سفیران" نامیده شوند، بلکه می خواهند، با توجه به گفته گری گریت کارفرمای روابط عمومی، به عنوان مفسران قانونی شرکت، محصول و یا نشان تجاری دیده شوند.


در زیر عناصر کلیدی برگرفته از تعریف گریت آمده است:


سیاست و دستورالعمل های واضح: به مجموعه ای واضح از دستورالعمل ها برای چگونگی شرکت در مکالمات آن لاین اشاره دارد.


آموزش اجتماعی: به منظور تقویت پیام های شرکت، توانمندسازی کارکنان برای به اشتراک گذاشتن اخبار شرکت و اطلاعات مربوط به محصول در شبکه های اجتماعی شخصی است.


نظارت: ایجاد یک نقطه مرکزی برای بررسی اطلاعات و یا مطرح نمودن مسائلی که ممکن است نیاز به دخالت شرکت داشته باشد.


به رسمیت شناختن حرفه ای: به منظور فعال کردن رهبران فکری، ایجاد اعتبار در رابطه با موضوعات شرکت و ایجاد وضعیت تاثیر گذار در سراسر سازمان.


کارت های امتیازدهی: در برخی موارد، به منظور تعیین چگونگی عملکرد کارکنان و جایگاه تشدید محتوای آنان نیازمند توسعه کارت های امتیازدهی فردی هستید.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد