درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11783صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 11 تیر 1384 - 07:50
شش عنصر کلیدی که کارکنان تان را وادار به گفتن داستان نشان تجاری شما می کند
نویسنده : متیو شوارتز مترجم: سحر بشارتی راد - این مسئله به یک استعاره متداول در حوزه های بازاریابی و ارتباطات تبدیل شده است که کارکنان بهترین سفیران نشان تجاری هستند. البته این مسئله درست است، اما لزوما موثرترین روش برای افشای پیام تان توسط کارگران و تبلیغ شرکت نخواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این مسئله به یک استعاره متداول در حوزه های بازاریابی و ارتباطات تبدیل شده است که کارکنان بهترین سفیران نشان تجاری هستند. البته این مسئله درست است، اما لزوما موثرترین روش نخواهد بود.


کارکنان می خواهند داستان شرکت خود را بگویید، اما نمی خواهند فقط یک سخنگو باشند. آنها می خواهند آن را به گونه ای بیان کنند که با شبکه های اجتماعی شان عجین شود و بتواند منجر به آغاز گفتگو گردد.


به عنوان مثال، کارکنان گروه W2O نمی خواهند "طرفداران" یا "سفیران" نامیده شوند، بلکه می خواهند، با توجه به گفته گری گریت کارفرمای روابط عمومی، به عنوان مفسران قانونی شرکت، محصول و یا نشان تجاری دیده شوند.


در زیر عناصر کلیدی برگرفته از تعریف گریت آمده است:


سیاست و دستورالعمل های واضح: به مجموعه ای واضح از دستورالعمل ها برای چگونگی شرکت در مکالمات آن لاین اشاره دارد.


آموزش اجتماعی: به منظور تقویت پیام های شرکت، توانمندسازی کارکنان برای به اشتراک گذاشتن اخبار شرکت و اطلاعات مربوط به محصول در شبکه های اجتماعی شخصی است.


نظارت: ایجاد یک نقطه مرکزی برای بررسی اطلاعات و یا مطرح نمودن مسائلی که ممکن است نیاز به دخالت شرکت داشته باشد.


به رسمیت شناختن حرفه ای: به منظور فعال کردن رهبران فکری، ایجاد اعتبار در رابطه با موضوعات شرکت و ایجاد وضعیت تاثیر گذار در سراسر سازمان.


کارت های امتیازدهی: در برخی موارد، به منظور تعیین چگونگی عملکرد کارکنان و جایگاه تشدید محتوای آنان نیازمند توسعه کارت های امتیازدهی فردی هستید.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد