درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 06:10   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11688صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 4 تیر 1393 - 18:49
نکاتی برای مهار اینیستاگرام و پینترست در روابط عمومی
«هیچکس دیگر نمی خواند.» نظر دیروز سه شنبه در طول اجلاس رسانه اجتماعی پی آر نیوز (با طعم فناوری) دریافت کشد. و اگرچه این بیانیه تا حدی اغراق می کرد، شک نیست که داستانسرایی بصری امروزه توانسته است تا حد قابل توجهی وارد حوزه نگارش و داستانسرایی متنی شود و بیشتر از داستانسرایی متنی بر مخاطبان اثرگذار باشد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز-«هیچکس دیگر نمی خواند.» نظر دیروز سه شنبه در طول اجلاس رسانه اجتماعی پی آر نیوز (با طعم فناوری) دریافت کشد. و اگرچه این بیانیه تا حدی اغراق می کرد، شک نیست که داستانسرایی بصری امروزه توانسته است تا حد قابل توجهی وارد حوزه نگارش و داستانسرایی متنی شود و بیشتر از داستانسرایی متنی بر مخاطبان اثرگذار باشد.


اینکه چگونه داستان خود را با استفاده از تصاویر بیان کنیم که بتوانیم آن را در مرکز صفحه پینترست یا اینستاگرام مشاهده کنیم یکی از دغدغه های روابط عمومی هاست. این موضوع بخشی از یک کنفرانس یکروزه بود که قرار بود طی آن به ابعاد گسترده رسانه های اجتماعی و پیامرسانی در این رسانه ها پرداخته شود.


پینترست و اینستاگرام متخصصان روابط عمومی را قادر می سازند که داستان های خود را با استفاده از تصاویر و ایماج ها بیان کنند. یک تصویر برابر هزاران واژه است و این مساله در عصر رسانه های اجتماعی می تواند ارزش قابل توجهی در موارد نسل های پیشرو و فروش های آتی داشته باشد.


دنی اولسون مدیر وبر سندویک، می گوید که مهمترین عنصر در داستانسرایی بصری این است که به خاطر داشته باشیم مصرف کنندگان دوست دارند محتوای آن ابزار را در کجا ببینند. وی برخی نکات را در باب استفاده بهینه از اینستاگرام و پینترست برای اهداف روابط عمومی مطرح کرد که در این نوشتار به آنها می پردازیم.


• پینترست
یک بانک از تصاویر تایید شده فراهم کنید که در تمام کانال های رسانه اجتماعی منتشر شود.
اگر شما تیم طراحی اختصاصی ندارید، یک دسته از ابزارها برای بهینه سازی داستانسرایی بصری شما وجود دارد. این ابزارها شامل پیک مانکی می شوند که به شما در بارگزاری تصاویر در محتوایتان کمک می کنند، ابزارهای تغییر سایت تصاویر اجتماعی که کمپین تصاویر را برایتان ممکن می سازند و آنها را دوباره قالب بندی کرده و برای شبکه های اجتماعی بیشماری به اشتراک می گذارند. پیکورا نیز به شما اجازه می دهد که بیشترین پین کننده های خود را شناسایی کنید.


• اینستاگرام
از اینستاگرام برای فروش نرم استفاده نکنید. بلکه از آن برای نشان داده اینکه چگونه کالایتان تولید شده و برای منافع مصرف کننده گان پخش می شود، استفاده کنید. سعی کنید که تصاویری را در اینستاگرام قرار دهید که با گوشی تلفن همراه، آی فون یا آی پد خود گرفته باشید. زیرا اینستاگرام اساسا یک بستر نرم افزاری موبایلی است و بنابراین توصیه می شود از همان گوشی خود عکاسی کنید و به طور مستقیم آن را در شبکه اجتماعی مورد نظر بارگزاری نمایید.


منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/06/03/pr-tips-on-how-to-harness-instagram-and-pinterest/?hq_e=el&hq_m=2893845&hq_l=7&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد