درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1144صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 تیر 1391 - 08:37
اختصاصی/ آغاز به کار هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی/1
استاد قاضی با اشاره به پرفروش ترین کتاب صنعت هوانوردی در جهان که توسط یک مسئول روابط عمومی نوشته شده است، تأکید کرد: علت موفقیت این کتاب محتوای غنی و قابل فهم برای عموم مخاطبان بوده است. مطمئن باشید نشریه نیز چنانچه دارای محتوای قابل تأمل و جذاب باشد ماندگار می شود.
  

ساعاتی قبل هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی افتتاح شد.
 به گزارش شارا، در افتتاحیه این مراسم ابتدا سید شهاب سید محسنی عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: یکی از دلایل مهم برگزاری همایش تخصصی تولید محتوا همزمان با برگزاری جشنواره انتشارات روابط عمومی، وجود ضعف های محتوایی در پیام های دست اندر کاران این حوزه برای مخاطبان خود بوده است.
 وی افزود: در واقع هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، آسیب شناسی و ارائه راهکارهای موثر برای افزایش و ارتقای تولیدات انتشارات روابط عمومی ها می باشد چرا که ما معتقدیم اگر یک نشریه سازمانی از کاغذ و چاپ با کیفیت استفاده کند اما محتوا و پیام غنی و جذاب نداشته باشد نمی تواند برای مخاطب خود تاثیرگذار باشد.
 سید محسنی در پایان اظهار امیدواری کرد کم و کاستی های جشنواره کمتر از دور قبل باشد و برگزار کنندگان بتوانند هرچه برتر این همایش را به انجام برسانند.
 در ادامه مراسم، استاد میر سعید قاضی در خصوص جایگاه روابط عمومی و اهمیت تولید محتوا سخنرانی کردند.
 استاد قاضی با اشاره به سابقه شکل گیری انجمن روابط عمومی در ایران اظهار داشت: در دهه 40 برای اولین بار انجمن روابط عمومی در ایران شکل گرفت و از همان زمان بنده و چند تن دیگر از دوستان معتقد بودیم باید انجمن های دیگری با نگاه و تفکر متفاوت در این حوزه فعالیت کنند تا زمینه برای رقابت رو به پیشرفت فراهم شود.
 وی ادامه داد: امروز روابط عمومی در هر سازمان یا نهادی بخش بسیار مهم و مدد رسان مدیریت به شمار می آید که این جایگاه باعث شوق و مسرت من و همه زحمت کشان این عرصه است.
 استاد قاضی با اشاره به پرفروش ترین کتاب صنعت هوانوردی در جهان که توسط یک مسئول روابط عمومی نوشته شده است، تأکید کرد: علت موفقیت این کتاب محتوای غنی و قابل فهم برای عموم مخاطبان بوده است. مطمئن باشید نشریه نیز چنانچه دارای محتوای قابل تأمل و جذاب باشد ماندگار می شود.
 وی افزود: مهمترین کار شما در انتشار یک نشریه خوب این است که ابتدا بدانید چه می خواهید بگویید و بعد به چگونگی بیان آن فکر کنید. در واقع نویسنده مطلب اول باید به مفهوم مسلط باشد و سپس از واژگان و اصطلاحات مناسب استفاده کند. این سیر راز ماندگاری نشریه شما است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد